Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Nunak

Legacy Member
Allez de volgende 4 uur nog heel wat leerstof verwerken.

Ik heb echt schrik voor een "wtf is this shit"-gevoel op het examen morgen :(

Faun

Legacy Member
bah niet teveel uitgestoken voor dat laatste examen morgen om 15u30. Naart schijnt is prof wel heel chill

Jepjep

Legacy Member
Zaterdag mijn laatste, fuck yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

Matt.

Legacy Member
Kotgenoot een uur geleden toegekomen, ik dacht ff sociaal doen en gaan praten, moest toch in de keuken zijn voor koffie. Hij heeft ook z'n laatste examen morgen, maar gaat het niet meedoen. Nog een uur staan praten. :sop: Wel 2 koffiekes op dus weer wakker. NOG MAAR 400 SLIDES. :sop: En dan nog herhalen...

Exorikos

Legacy Member
9u30... Ik vind het een gek uur.

Bon, mijn examenperiode zit erop. Morgen gewoon nog vertellen wat ik weet.

edraket

Legacy Member
half 11 mondeling!

Half uur voorbereiden, half uur theorie, half uur voorbereiden, half uur oefeningen :puke:

Snowyflake

Legacy Member
Pff ex waarmee ik meer dan jaar mee samenwas tot deze herfst heeft net gesmst dat ze mij als supervriend mist.. Ik ben daar echt niet goed in e wat moet ik daar nu weeral op antwoorden, kheb haar al in maanden niet meer gesproken :') Ze zei ook "hoe waren u examens" dus mss wou ze mij gewoon kloten om te melden dak nog geen vakantie heb :angry:

AmandaH zei:
Hoe laat heeft iedereen examen morgen?

13u30 :)

Ben er nog niet klaar voor :sad:

Joeshoe

Legacy Member
Utred zei:
TIS BIJNA GEDAAN MANNEN

Hoezo bijna? :s :s :s


Snowyflake zei:
Pff ex waarmee ik meer dan jaar mee samenwas tot deze herfst heeft net gesmst dat ze mij als supervriend mist.. Ik ben daar echt niet goed in e wat moet ik daar nu weeral op antwoorden, kheb haar al in maanden niet meer gesproken :') Ze zei ook "hoe waren u examens" dus mss wou ze mij gewoon kloten om te melden dak nog geen vakantie heb :angry:

Hier ook één... "Ik heb u echt gemist de laatste tijd...". Hoe zou da nu komen zeg.

Racing_Genk

Legacy Member
Fucking om 14u pas examen:s

Veel sterkte voor degenen die zaterdag pas examen hebben;););)

Lorvet

Legacy Member
Snowyflake zei:
Pff ex waarmee ik meer dan jaar mee samenwas tot deze herfst heeft net gesmst dat ze mij als supervriend mist.. Ik ben daar echt niet goed in e wat moet ik daar nu weeral op antwoorden, kheb haar al in maanden niet meer gesproken :') Ze zei ook "hoe waren u examens" dus mss wou ze mij gewoon kloten om te melden dak nog geen vakantie heb :angry:
The Vaccines - Post Break-Up Sex - YouTube

(Zalig liedje btw)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan