Ja, ben veel te rap geweest. Ik wou denk ik al posten alvorens ik mijn zin afhad, maar kan wel degelijk Nederlands. Ik bedoelde dus een ander plaats waar er hoger onderwijs of universiteiten zijn, al is het vrijwel zeker dat ik voor een Academische bachelor ga, en enkel Gent en Leuven interesseren me.
Dat zal geologie, geografie (maar dan zou ik het enkel doen voor de weerkunde), of fysica en sterrenkunde zijn om me daarna te specialiseren in een master sterrenkunde. Of via Geologie kun je ook nog altijd een schakelprogramma doen, mocht fysica wat te moeilijk zijn. Ik kan nog naar veel richtingen toe. Zowel talen, wetenschappen als humane richtingen liggen me best goed. Wiskunde dan weer niet, maar ja ... Doorspartelen zeker.
Zit trouwens nog maar in het vierde middelbaar, dus heb nog al de tijd van de wereld, en ik moet eerst maar eens zien dat ik er de volgende twee jaar door ben, al zal dat geen probleem zijn. En beter al op de feiten vooruitlopen, dan er te laat bijzijn, en heel je leven lang spijt hebben

. Maar ik verlang wel naar dat studentenleven ergens. ... Tot het zover is