Royal Belgium
Legacy Member
glashelder zei:Nee jij niet, al die mensen die hier antwoorden voor mij
Pol & soc verhuist trouwens naar het Technicum. Ooit.
Haha cva

Oh wist ik niet.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
glashelder zei:Nee jij niet, al die mensen die hier antwoorden voor mij
Pol & soc verhuist trouwens naar het Technicum. Ooit.


Orchidee_x zei:Ben daar nog op kamp geweest met de chiro. Amaai ik kwam zot met al die vliegers daarboven.Wel leuk dorpje.
glashelder zei:Nee jij niet, al die mensen die hier antwoorden voor mij
Pol & soc verhuist trouwens naar het Technicum. Ooit.

Voor auditoria zouden we nog steeds afhankelijk zijn van wat er waar vrij is (dus zelfde als altijd: NB's, Ledeganck, UFO, FPPW,...) maar de administratie en de bibliotheek en heel die toestand zou naar daar gaan. Nog niet voor binnenkort hoorLorvet zei:Dat de ir's weg gingen wist ik, maar dat Pol & Soc er zou gaan inwonen
Ze hebben daar niet eens auditoria voor zover ik weet, misschien hier en daar een zaal van zo'n 80 man, maar dat is het dan ook.

glashelder zei:Nee jij niet, al die mensen die hier antwoorden voor mij
Pol & soc verhuist trouwens naar het Technicum. Ooit.
stinky zei:Hoe dat ze dat ooit bedacht hebben, is voor mij een raadsel. Dat gebouw bestaat vooral uit kleine ruimtes en enkele grotere zalen en is een doolhof tot en met.
Nas zei:Ik heb een discussie over de literatuurlijst. Als ge uw essay geschreven hebt, moet de literatuurlijst toch achteraan toegevoegd worden?
Enkel als je iets letterlijk hebt overgenomen moet je toch een voetnoot plaatsen?
Ironpole zei:Van Labo Soete kunde één groot auditorium maken, inclusief loopkraan. Coolste setting ooit! Al zullen enkel de burgies dat kunnen appreciëren.![]()

Cadiuro zei:Zijt ma zeker. Randgebied ftw!

coldplayke zei:Dan heb ik hoogstwaarschijnlijk al eens met u op de trein gezeten![]()

Anyone?Lensos zei:Props to degene die me kan helpen.
Met het kot doen we een Gotcha, waarbij er niet gedood mag worden op het kot. Mijn plan was iemand te volgen of op te wachten aan de les.
Mijn doelwit studeert eerste bach sociaal werk aan de KHL. Is er iemand die daar een uurrooster van heeft? Of me tenminste kan vertellen waar of wanneer die typisch les hebben?
De persoon zelf vragen zou wat verdacht zijn uiteraard![]()
Ik stoot op een persoonlijke login voor die specifieke richting.Cadiuro zei:Kan je dat lessenrooster niet online vinden? Aan de KUL wel in ieder geval
