Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Cadiuro

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Ben daar nog op kamp geweest met de chiro. Amaai ik kwam zot met al die vliegers daarboven.:p Wel leuk dorpje.

Ik woon echt RECHT onder de aanvliegroute voor Zaventem. Ik hoor da echt nimeer als er ne vlieger overkomt, tenzij het net echt stil is ofzo.

Zelfde als bij mensen die in de buurt van een spoorweg wonen, veronderstel ik.

Lorvet

Legacy Member
glashelder zei:
Nee jij niet, al die mensen die hier antwoorden voor mij :p

Pol & soc verhuist trouwens naar het Technicum. Ooit.

Dat de ir's weg gingen wist ik, maar dat Pol & Soc er zou gaan inwonen :eek:
Ze hebben daar niet eens auditoria voor zover ik weet, misschien hier en daar een zaal van zo'n 80 man, maar dat is het dan ook.

glashelder

Legacy Member
Lorvet zei:
Dat de ir's weg gingen wist ik, maar dat Pol & Soc er zou gaan inwonen :eek:
Ze hebben daar niet eens auditoria voor zover ik weet, misschien hier en daar een zaal van zo'n 80 man, maar dat is het dan ook.
Voor auditoria zouden we nog steeds afhankelijk zijn van wat er waar vrij is (dus zelfde als altijd: NB's, Ledeganck, UFO, FPPW,...) maar de administratie en de bibliotheek en heel die toestand zou naar daar gaan. Nog niet voor binnenkort hoor ;)

stinky

Legacy Member
glashelder zei:
Nee jij niet, al die mensen die hier antwoorden voor mij :p

Pol & soc verhuist trouwens naar het Technicum. Ooit.

Hoe dat ze dat ooit bedacht hebben, is voor mij een raadsel. Dat gebouw bestaat vooral uit kleine ruimtes en enkele grotere zalen en is een doolhof tot en met.

Ironpole

Legacy Member
Van Labo Soete kunde één groot auditorium maken, inclusief loopkraan. Coolste setting ooit! Al zullen enkel de burgies dat kunnen appreciëren. :(

glashelder

Legacy Member
stinky zei:
Hoe dat ze dat ooit bedacht hebben, is voor mij een raadsel. Dat gebouw bestaat vooral uit kleine ruimtes en enkele grotere zalen en is een doolhof tot en met.

Geen idee, ben daar nog nooit geweest. En die kleine ruimtes zullen dan voor de kantoren gebruiken worden, neem ik aan. In de Korte Meer zijn het ook allemaal van die kleine kotjes voor de proffen en assistenten.

Tweak37

Legacy Member
Nas zei:
Ik heb een discussie over de literatuurlijst. Als ge uw essay geschreven hebt, moet de literatuurlijst toch achteraan toegevoegd worden?
Enkel als je iets letterlijk hebt overgenomen moet je toch een voetnoot plaatsen?

Een essay is natuurlijk geen wetenschappelijke paper, maar in principe zet je in je literatuurlijst enkel werken waarnaar je expliciet hebt verwezen in de tekst (met welk systeem dan ook, voetnoten of in tekst referenties). Af en toe komt het wel eens voor dat er een werk vermeld wordt waar naar niet is gerefereerd, maar eigenlijk is dat not done, je moet nu eenmaal aangeven wat je precies uit de literatuur haalt, dat is een fundament van een wetenschappelijke paper. Fatsoenlijke refereerprogramma's zullen ook niet zomaar toestaan dat je extra titels toevoegd aan je literatuurlijst.

f_dieleman

Legacy Member
Ironpole zei:
Van Labo Soete kunde één groot auditorium maken, inclusief loopkraan. Coolste setting ooit! Al zullen enkel de burgies dat kunnen appreciëren. :(

Laten we zeggen dat meerdere proffen die verhuis alleszins al niet kunnen appreciëren. :p

Lensos

Legacy Member
Lensos zei:
Props to degene die me kan helpen.

Met het kot doen we een Gotcha, waarbij er niet gedood mag worden op het kot. Mijn plan was iemand te volgen of op te wachten aan de les.

Mijn doelwit studeert eerste bach sociaal werk aan de KHL. Is er iemand die daar een uurrooster van heeft? Of me tenminste kan vertellen waar of wanneer die typisch les hebben?

De persoon zelf vragen zou wat verdacht zijn uiteraard :)
Anyone?

Cadiuro

Legacy Member
Kan je dat lessenrooster niet online vinden? Aan de KUL wel in ieder geval

TheRedDevils

Legacy Member
Al lang geleden dat ik iets uitgeprint heb! Slides bekijken op de laptop! En dan om de 5 minuten afgeleid zijn :unsure:

Racing_Genk

Legacy Member
wie print nu slides? :s

Marketing was simpel, zeker 5/6. Dan met onderzoeken erbij 6/7 dus wordt weer een 15 of een 16 alsk deftig blijf leren :p

Racing_Genk

Legacy Member
Haha, een algemene oproep van de prof om naar de lessen wiskunde te komen omdat de opkomst op dinsdag 27/03 bedroevend laag was :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan