Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mla zei:Dat fiscaal recht gaat godverdomme voor gene zak vooruit. Zo'n saai vak, niet normaal![]()



Iemand zei:Waar heb jij het over?![]()

mla zei:Wat? Vind jij dat boeiend ofzo?
Als dat vak nu in verstaanbare taal opgesteld zou zijn zou ik er al minder problemen mee hebben, maar dan nog.

Iemand zei:'t Is mijn maior :d.
In welke richting en van welke prof krijg je het?![]()
mla zei:In handelswetenschappen van eddy debruyne ofzoiets (HUB)

freakykiller zei:Nieuwe uitgaansbende zoeken hé, toen die van mijn middelbaar verkalmden heb ik mijn plan getrokken en beginnen die zelfs nu subtiel te zeggen dat ik moet sms'n als ik wegga.
Tijdens het jaar heb ik net tijd te kort door het café gaan, ik wil dan altijd éne dag niet weggaan en leren ma dan zijt ge nog in uw uitgaans-gevoel door de vorige dagen en lukt mij dat soms totaal niet om maar iets van werk te zetten![]()

Waarschijnlijk ook de reden dat ik het er zo lastig mee heb.Ik hou van drinkenUtred zei:Ik heb zin om te gaan drinken.

tommie314 zei:??????????????????????????????????
Nee?
Orthopedist voelt wat, en stuurt u dan door naar nen orthopedisch chirurg?
Cardioloog doet wat testjes, laat u op ne loopband lopen en stuurt u dan door naar ne cardiochirurg?
Nee nen orthopedist voelt wa en denkt dan, damn u knie is versleten, we moeten daar een nieuw intommie314 zei:Er is dan toch maar een (klein) deel dat chirurg wordt?
Joeshoe zei:Ik leer toch amper tijdens het jaar, dus daar heb ik zo geen last van
Ik zit op school in sint kattelijne en het studentenleven daar spreekt mij totaal niet aan. Een sporadische TD en twee of drie cantussen per semester, meer is het niet. Het enige gezellige café dat er was is vorig jaar dan nog gesloten ook.
Hoewel ik mij redelijk goed voel op mijn school begin ik de laatste tijd meer en meer spijt te krijgen dat ik niet in een grootstad studeer. Ik ben een paar weken terug eens voor de eerste keer in Gent wat café's gaan doen aan de overpoort (toevallig op nen donderdag) en ik had echt een wauw gevoel wanneer ik die massa studenten op straat zag.
Ik voel mij nu vrij belachelijk dat ik daar op een forum over zit te klagen, ik ben nogal nen blijter als het op da vlak aankomtWaarschijnlijk ook de reden dat ik het er zo lastig mee heb.
Joeshoe zei:Ik ben nu verschrikkelijk jaloers op mensen die in Gent op kot zitten. Iemand die ik ken zit dan nog in een zijstraat van de overpoort, extra jaloers![]()

, vooral handig !Lorvet zei:Miljaar, die kerel die Impractical Jokers online zette heeft ze owv copyright redenen moeten verwijderen en mag ze niet meer uploaden![]()

Lorvet zei:Miljaar, die kerel die Impractical Jokers online zette heeft ze owv copyright redenen moeten verwijderen en mag ze niet meer uploaden![]()

glashelder zei:Yeps. Dat wist ik, van killnegenhonderdenelfler. Ik denk niet dat daar zoveel raakvlakken tussen zijn eigenlijk, qua leerstof. Maatschappelijk werk is toch veel meer met praktische dingen zoals weten hoe het OCMW werkt of zo?

