Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

libaros

Legacy Member
Gilbereke, Gilbereke...altijd over dezelfde.
Daarom een in memoriam voor Boeffel.:doc:

freakykiller

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Sorry voor het bitchen. Al kunnen 'het examen was echt moeilijk jong!! :o' of uw babyvragen statistiek ook wel tellen natuurlijk.

Nu ga ik zwijgen, duidelijk tijd dat ik er ne keer aan trek en mijn bed in kruip.

Lol ik heb hier precies iets gemist :lol:
Nuja, lekker smerig van je collega's :unsure:. Maja economisten !

Matt.

Legacy Member
500 posts in nen dag, over 10 dagen is dit vol? :p:wtf:
Komende dagen hardcore proberen blokken dat ik het theoriegedeelte van m'n favoriete vak toch kan acen. :s Nog altijd boos en teleurgesteld.

Nog filmpje en maffen.

Racing_Genk

Legacy Member
Efflorescence zei:
Einde van de blok dus vanaf morgen beginnen te herhalen voor het vak van maandag.
Dat wilt sowieso ook zeggen dat ik mij tijdelijk terugtrek uit het forum tot na de examens.
Laters!

Veel succes met de examens, ladies. :applause:
Ge moet juist actiever worden dan :p

Iemand

Legacy Member
Tzal ne vree lange nacht woeden. Kuuuut
Wie kan uitgaan tot 10u 's morgens zal wel tot 7 a 8 uur kunnen leren ook zeker :unsure:

Cadiuro

Legacy Member
Soms vraag ik mij echt af waarom ik Doctor Who ooit zo verafgoodde, en dan zie ik weer één aflevering en dan denk ik weer van...

"Ja... Ja, echt wel."

Edit: Voor de volgers: Heb net The God Complex nog eens gezien, wat het grappig maakt dat ik het woord verafgoodde gebruikte, maar dat besefte ik pas nadat ik deze post geplaatst had.

Slapen, morgen wiskunde. Hoera! Feesten Knallen Zuipen maar dan zonder feesten en zuipen! Zonder hoera eigenlijk ook.. We hopen op redelijk wat geknalde wiskunde tegen het einde van de dag.

Enfin. Nighty night, iedereen.

Tsubasa

Legacy Member
Oh shit, laatste bestellingen waren nochtans water en ice tea + op tijd naar huis, maar toch redelijk zat hier :s. Nadeel van examen 24/27/30/2, die 10 dagen waren het excuus om naar een feestje te gaan

Cadiuro zei:

Live gezien. Dat was echt hilarisch die show. heb hem op dvd, moet die dringend bekijken

Joeshoe

Legacy Member
Daarstraks de vraag gekregen om nog even op café te gaan, maar geweigerd met als excuus dat ik (gemeend) nog wat ging leren.

3 uur later, geen kak gedaan en spijt dat ik toch niet ben gegaan :sop:

freakykiller

Legacy Member
Joeshoe zei:
Daarstraks de vraag gekregen om nog even op café te gaan, maar geweigerd met als excuus dat ik (gemeend) nog wat ging leren.

3 uur later, geen kak gedaan en spijt dat ik toch niet ben gegaan :sop:

Heb ik veel in het jaar :D

Morgen examen, oef & formules zijn herhaald, nu nog ex examenvragen en wat meer DRUK MAG WEL GVD. Kzit hier zo chill wat op internet, terwijl examenvragen me kansen toch ferm kunnen doen stijgen !

Iemand

Legacy Member
OESO-modelverdrag dat ter wereld is gekomen om onze zonden weg te nemen,,aaj lof joe :love:

Misericordiam

Legacy Member
Heb je morgen examen dat je de nacht moet doordoen of is't gewoon eens een nachtje wat schade ophalen?

Joeshoe

Legacy Member
freakykiller zei:
Heb ik veel in het jaar :D

Tijdens het jaar, wanneer ik zeeën van tijd heb, hebben net anderen het meestal te druk om op café te gaan of vragen ze mij helemaal niet. Als ik dan op mijn eentje ga ist meestal maar ne saaien boel. Tof tof :sop:

En examen op zaterdag, ik blijf het een akelige gedachte vinden. :help: Al goed dat onze docenten zelf eigenlijk tamme zakken zijn. Een maand voor het einde van het semester was ons departementshoofd zelf lessen aan het verzetten zodat wij (en de docenten) in de laatste week voor de kerstvakantie 2 dagen minder les hadden :p

Iemand

Legacy Member
Misericordiam zei:
Heb je morgen examen dat je de nacht moet doordoen of is't gewoon eens een nachtje wat schade ophalen?

Maandag examen. Op dit moment nog 120 a4-pagina's internationaal fiscaal recht te gaan.

Moet morgen tot het einde raken zodat ik zondag de 154 pagina's dikke samenvatting kan doornemen.

Vooral schade inhalen zou ik zeggen. Zware dobber door mijn kutrooster. 19e vennootschapsbelasting, ook een redelijke kanjer. En 23e alweer. Mja :p

freakykiller

Legacy Member
Joeshoe zei:
Tijdens het jaar, wanneer ik zeeën van tijd heb, hebben net anderen het meestal te druk om op café te gaan of vragen ze mij helemaal niet. Als ik dan op mijn eentje ga ist meestal maar ne saaien boel. Tof tof :sop:

En examen op zaterdag, ik blijf het een akelige gedachte vinden. :help: Al goed dat onze docenten zelf eigenlijk tamme zakken zijn. Een maand voor het einde van het semester was ons departementshoofd zelf lessen aan het verzetten zodat wij (en de docenten) in de laatste week voor de kerstvakantie 2 dagen minder les hadden :p

Nieuwe uitgaansbende zoeken hé, toen die van mijn middelbaar verkalmden heb ik mijn plan getrokken en beginnen die zelfs nu subtiel te zeggen dat ik moet sms'n als ik wegga :unsure:.
Tijdens het jaar heb ik net tijd te kort door het café gaan, ik wil dan altijd éne dag niet weggaan en leren ma dan zijt ge nog in uw uitgaans-gevoel door de vorige dagen en lukt mij dat soms totaal niet om maar iets van werk te zetten :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan