Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Insanitarium

Legacy Member
Ik ga ook eens voortdoen.

Nog veel geluk met dees spel vol te spammen, nog maar een dikke 40 posts te gaan!

josilirios

Legacy Member
industrieel is echt het zwaarste ze, daar wordt theorie gecombineerd me labo's en al da ge eventueel nog moet afwerken ook :s:s:s:s

josilirios

Legacy Member
Anders laten we tommie nekeer volledig losgaan, 'Kan jij zeggen dat jij 100% gelukkig bent met je gekozen studierichting?'

mla

Legacy Member
Eindelijk gedaan, laatste examen was nog wel het slechtse van allemaal maar momenteel boeit het mij geen zak meer. Nu nog een weekske nadenken of ik met het tweede semester ga starten ofni

Misericordiam

Legacy Member
Voor wat het waard is: mijn gezever vult de thread en zo help ik die sneller op z'n einde te komen :tongue:

Insanitarium zei:
Ah, criminologie doen na eerst een opleiding sociaal werk? Er zijn er vrij veel die dat doen en dan lijken door te stromen naar de hulpverlening.
Wat is uw plan?
En uit hoeveel credits bestaat het schakeljaar/voorbereidingsprogramma/... daar?

Jep, eerst sociaal werk dan criminologie. Voor sommige functies in de hulpverlening zelf vragen ze een master. Je kan ermee doorstromen naar hogere functies...

De verkorte bach bestaat uit 67 studiepunten.


kil911ler zei:
Waar heb jij Sociaal Werk gestudeerd, Misericordiam?

Artevelde

Exorikos zei:
Je zegt dat gebrek aan theorie gecompenseerd wordt door een extra aan taken. Als je het dan opsomt blijkt dat extra aan taken echter weinig voor te stellen. Er wordt dus helemaal niet gecompenseerd. Dat is in mijn ogen ook geen schande, maar ik heb problemen met zo'n beweringen over de vergelijking tussen hogeschool en universiteit. Begin er gewoon niet aan. Gelukkig kan ik mij in de echte wereld wel inhouden om daarop in te gaan.



Zo serieus was mijn reactie op kil911ler inderdaad niet bedoeld.

Bwa, hoe kan jij nu weten wat de belasting is van die taken? Jij kan onmogelijk weten hoeveel tijd ik aan die taken heb gewerkt. Ok, ik ga dan wel de nuance maken dat het niveau inderdaad (serieus) verschilt maar dat het gebrek aan theorie een 'zekere' compensatie krijgt door de belasting van de hoeveelheid taken. Laat ik het zo zeggen: het is niet dat je constant met je vinger in je neus zit maar dat het ook behoorlijk druk is tijdens het semester al is het allemaal zo moeilijk niet.

2. Ik kan trouwens wel vergelijken omdat ik zowel hogeschool als universiteit doe (gedaan heb) maar die uitspraak is dan ook beperkt tot de vergelijking van de twee richtingen die ik doe (heb gedaan) en laten we eerlijk zijn: Criminologie staat ook niet echt bekend als één van de moeilijkere richtingen

3. Ik quote jou inderdaad maar in feite is het een reactie in't algemeen want al was jouw reactie misschien niet heel serieus op te vatten (alhoewel je uitleg toch je appreciatie van de situatie duidelijk maakt) waren andere reacties dat wel.

Voor de rest: peace enzo...

Racing_Genk

Legacy Member
Rotzakken, morgen pas om 14u examen, das toch echt om ons te kloten he :p

Insanitarium

Legacy Member
Misericordiam zei:
Criminologie staat ook niet echt bekend als één van de moeilijkere richtingen

Dat is waar, maar het heeft toch ook zijn blokvakken ze :)
Trouwens, ik kan niet spreken over de Criminologie-opleiding van Gent, maar in Leuven kan het soms toch ook wat zwaar worden.
Het enige wat me stoort is dat ik dit jaar veel dingen herhaald zie..

Nuja, na volgend jaar ga ik me wagen aan rechten, aangezien mijn interesse vooral ligt bij de rechtsvakken.
Criminologie was eigenlijk ook deels op persoonlijke verrijking gericht, want ik heb altijd wel beseft dat het geen 'topdiploma' is.
Het is echter wel underrated, want veel mensen die een vooroordeel hebben weten niet eens wat de opleiding inhoudt.

Snowyflake

Legacy Member
Mijn kamer is precies nen sauna zo warm :love::love:

De laatste 24uur naar het laatste examen is ingezet :cool:

ivm taken etc .. Ik vind dat ook een hel ben blij dat in de afgelopen 1.5 jaar maar één iets gehad hebt dat in de buurt kwam en dat was een groot groepswerk op 6studiepunten maar al derest gewoon examen afleggen en chillen :cool: Mijn keuzevakken kies ik ook eruit die met een boek en een examen zijn en niet met een paper ofzo :puke:

ivm de poll: de meeste 9lives wijven = :puke: pakt hoeveel herexamens ofzo ..

Tha_nOn

Legacy Member
Utred zei:
Non is nochtans een hete poes ze!

ik heb echt een zesde zintuig ofzo :sop:
ik check dees thread al een tijdje ni, en net nu beslis ik om uw postgeschiedenis nekeer te bezien

i'm awesome :woohoo:

Duckwhisperer

Legacy Member
Pakt iets me vrouwen.
Iets van europees, braziliaans, asian, ******* ofzo :s

josilirios

Legacy Member
tommie314 zei:
Ik ga de komende 3 uur onbeschikbaar zijn dus ik zal er niet zijn als we de 5000 halen boys

Moeten we dan wachten met het starten van een nieuwe thread of moet iemand anders dat doen? ik voel mij ineens heel onzeker over onze nabije toekomst. :confused:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan