Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Drew

Legacy Member
Subai zei:
:applause: :drool:

OT: iemand ervaring met het vak "Structuur & conflict in de 3e wereld" van Prof Ruddy Doom? Hoe pak je dat het best aan, makkelijk/moeilijk examen? Alsook heb ik een samenvatting gevonden van 2006, is die degelijk qua kwaliteit?

Ik zal u eeuwig dankbaar zijn... :bow:
Vorig jaar gedaan, ge zijt er maar best in eerste zit door. Zorg gewoon dat je de niet-cursieve delen van de cursus kent, hoe onoverzichtelijk die ook mag zijn.

Iemand

Legacy Member
Ffkes schrik. Waar zit gilbereken eigenlijk? In zo ne humusbak bij de regenwormen?

freakykiller

Legacy Member
Alé bezoek van ouders gehad, nu erin slagen weer verder te doen. Formules herhale en examenvrage :angry: KOMAAN LEEGAARD

Utred

Legacy Member
Scrubs is echt de ideale examenserie. Ik word daar zo gelukkig van, nie normaal.
Maar niet zo gelukkig als van Jeroen Meus, gene schrik.

Greenie

Legacy Member
om 12uur (na examen te hebben gedaan): "eten en goed pauzeke = om 2 uur terug beginnen"
om 2 uur: "oh beetje fben en wat internetten"
om 5 uur: "oh tis toch bekan eten..."
om 8 uur: "ah canvas terzake special"
om 9 uur: "ah 9lives!" :D

*ga bij deze toch nog is een uurke of twee iets nuttig doen, om me niet TE slecht te voelen morgen*

xversex

Legacy Member
Greenie zei:
om 12uur (na examen te hebben gedaan): "eten en goed pauzeke = om 2 uur terug beginnen"
om 2 uur: "oh beetje fben en wat internetten"
om 5 uur: "oh tis toch bekan eten..."
om 8 uur: "ah canvas terzake special"
om 9 uur: "ah 9lives!" :D

*ga bij deze toch nog is een uurke of twee iets nuttig doen, om me niet TE slecht te voelen morgen*

Ik heb vandaag wel niks gedaan, en khad zelfs geen examen :(

edraket

Legacy Member
Fak, compleet gelukkig na het verorberen van Pizza Hut bbq-pizza.
Nu nog wat kloten in matlab :@

TheRedDevils

Legacy Member
mla zei:
ja gelijkstellen aan 0. Volgens mijn oplossing moet X=0,009245 zijn, maar dat bekom ik nooit...

Zeker dat die vergelijking klopt? Toon eens hoe je eraan komt :p
Kga nu zelf wat wiskunde doen, kben het de hele tijd aan het uitstellen.

Efflorescence

Legacy Member
Kan iemand mij het Jeroen Meus verhaal even vertellen?
Waarom duikt die kerel altijd op in de labels? :p

Utred

Legacy Member
Efflorescence zei:
Kan iemand mij het Jeroen Meus verhaal even vertellen?
Waarom duikt die kerel altijd op in de labels? :p

Daar is geen verhaal. Jeroen Meus is gewoon de max.

@hierboven: eerst 2 maand economie, dan tot einde vant jaar engels-nederlands, nu audiologie. 2e jaar unief, 3e richting:cool:

edraket

Legacy Member
@ matlab-experten:

plot(t,y,'r*') het laatste stuk 'r*', zorgt er blijkbaar voor da die grafiek in sterrekes wordt afgebeeld, maar voor wa staat die r?

Efflorescence

Legacy Member
Sorry, ik vroeg mij niet af waarom jij opduikt in de labels, wel waarom Jeroen er in opduikt. :p

iterums

Legacy Member
edraket zei:
@ matlab-experten:

plot(t,y,'r*') het laatste stuk 'r*', zorgt er blijkbaar voor da die grafiek in sterrekes wordt afgebeeld, maar voor wa staat die r?
Rode kleur.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan