Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Schummi88

Legacy Member
Komaan mannen en vrouwen, volhouden ;)! Hier is het tot 17.00 wachten op de resultaten. Ze zijn er voor een keer snel bij ...

Snowyflake

Legacy Member
Tjee zei:
You & me both, futurama is veel te verslavend :(

Ik ben nu ook de eerste 4 seizoenen van futurama aan het downloaden maar dan in het Spaans :cool: 'K dacht als ik toch zoveel series kijk kan ik beter zorgen dat het iets van nut heeft .. :p (wel met nederlandse ondertitels)

Insanitarium

Legacy Member
coldplayke zei:
Sorry:
Bij ons is er wel giscorrectie :applause::doh::doh::lol::evil::music::rofl::help:

Scary as fuck yo.

Die :music: smiley lijkt daar ook niet op zijn plaats.

En er is een limiet op het aantal smileys dat je mag gebruiken :O 15 per bericht.

MIJN GEVOELENS KENNEN ECHTER GEEN GRENZEN.

Cadiuro

Legacy Member
We zijn met 3 bissers in ons jaar in alledrie min of meer dezelfde situatie.. Den ene heeft vorige week beslist te stoppen (gaat wel volgende week nog een examen meedoen), de ander is nu de moed aant verliezen. Hoopgevend ze :(

Snowyflake

Legacy Member
Cadiuro zei:
We zijn met 3 bissers in ons jaar in alledrie min of meer dezelfde situatie.. Den ene heeft vorige week beslist te stoppen (gaat wel volgende week nog een examen meedoen), de ander is nu de moed aant verliezen. Hoopgevend ze :(

Wat een bende plooiers :sleep: Als een richting u niet ligt.. ok kan gebeuren. Maar opgeven tijdens de examens is een teken van zwakheid imo.

Nunak

Legacy Member
Fak mijn nalu te lang in de diepvries laten zitten en dat is nu gewoon bevroren :s:s:s:s

Cadiuro

Legacy Member
e.House zei:
De derde is gestopt en heeft de moed in het leven verloren??

De derde ben ik :p

Den eerste zit eigenlijk in een andere situatie dan nr 2 en ik. Die jongen heeft echt een heel semester van 's ochtends tot 's avonds zijn nikkel afgedraaid en komt er nog maar amper... Die zegt van "ik wil dees ni, ik ga hogeschool doen".

Utred

Legacy Member
Snowyflake zei:
Wat een bende plooiers :sleep: Als een richting u niet ligt.. ok kan gebeuren. Maar opgeven tijdens de examens is een teken van zwakheid imo.

Ik heb zelfs nog 2 herexamens meegemaakt!

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Godverdoemme hè...

2 theorievragen die ge moest uitschrijven aan de hand van wa begrippen die ge kreeg... één kon ik goed, de andere pak minder :s

En dan 2 oefeningen op statistische procesbeheersing. Ene kwam ik nie uit en de andere heb ik nie lang genoeg uitgewerkt vrees ik.


DA GAAT WEER EEN 9 WORDEN HE :angry: Alst nie minder is :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan