Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Tsubasa

Legacy Member
Cadiuro zei:
Serietje kijken, slapen, morgen vroeg opstaan en veel leren. Voormiddagje oefeningen knallen, in de namiddag ga ik stukken uit de cursus herleren aan de hand van examenvragen van vorige jaren. Tis wel een andere prof, maar tis wel nog dezelfde cursus - de stukken waar vragen uit kwamen, zullen dus wel de belangrijke stukken geweest zijn.
Kheb toch geen tijd meer om alles nog eens te herhalen.

Ik doe mee, ik moet de oefeningen wel voor de eerste maal bekijken dus zal even duren tegen dat ik wat kan herhalen adhv van examenvragen, maar vind het wel een goed plan :)

Insanitarium

Legacy Member
Th1x4nG zei:
20K per camera, da zullen wree machientjes zijn :unsure:


Die kunnen vrij goed inzoomen ze :) Maar in die controlekamer zit niemand naar die schermen te kijken.
Ze gebruiken het meestal om te checken of er iets is wanneer er een oproep binnenkomt, om dan te zien of er effectief iets is.

Als middel om iemand na de daad te kunnen identificeren is de gebruikswaarde vrij laag.

Grappige anekdote: de politie gaat naar het schijnt binnekort verhuizen, en ze wisten nog niet zeker of ze het systeem wel gingen meenemen of gewoon een nieuw kopen :')

(Het systeem = de schermen die aan de muur staan, weliswaar.)

MrKend54l

Legacy Member
Insanitarium zei:
Die kunnen vrij goed inzoomen ze :) Maar in die controlekamer zit niemand naar die schermen te kijken.
Ze gebruiken het meestal om te checken of er iets is wanneer er een oproep binnenkomt, om dan te zien of er effectief iets is.

Als middel om iemand na de daad te kunnen identificeren is de gebruikswaarde vrij laag.

Grappige anekdote: de politie gaat naar het schijnt binnekort verhuizen, en ze wisten nog niet zeker of ze het systeem wel gingen meenemen of gewoon een nieuw kopen :')

(Het systeem = de schermen die aan de muur staan, weliswaar.)

Die hebben geld genoeg ofwa?

PinkyNTheBrain

Legacy Member
aan p. 399/424

Moet daarna nog wa oefeningen bekijken... en eventueel nog paar stukjes herhalen :s ma da herhalen zal voor 's morgens zijn denk ik.

Gvd 2 dagen is echt te weinig :p zoma half assed geleerd.

Utred

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
aan p. 399/424

Moet daarna nog wa oefeningen bekijken... en eventueel nog paar stukjes herhalen :s ma da herhalen zal voor 's morgens zijn denk ik.

Gvd 2 dagen is echt te weinig :p zoma half assed geleerd.

KOMAAN NIE PLEUJE GE KUNT HET IK VOEL HET

Utred

Legacy Member
Nas zei:
Toch terug den ouwen ava?
Ik miste hem:p


PinkyNTheBrain zei:
I try :woohoo:

hoe ist bij u? :p
Idioot gemakkelijk. 2 dagen gene zak gedaan. Nu maar hopen dat ik het niet te veel onderschat heb :D
Redelijk interessant ook, zo'n inleiding psychologie. Behalve Freud, die kerel zag ze vliegen.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Utred zei:
Idioot gemakkelijk. 2 dagen gene zak gedaan. Nu maar hopen dat ik het niet te veel onderschat heb :D
Redelijk interessant ook, zo'n inleiding psychologie. Behalve Freud, die kerel zag ze vliegen.

Nice :p ik heb nu voor mijn moeilijkste 2 dagen >_< en dan mijn laatste heb ik nog 4 dagen voor en das wél simpel... kutrooster dit semester! :angry:

Cadiuro

Legacy Member
Sommige mensen en hun geweldige timing...

Net voor ik ging slapen kwam een vriendin op facebook aanzetten met nogal zware problemen, waardoor ik uiteindelijk weer nog een uur blijven plakken ben. Great.

Utred

Legacy Member
Cadiuro zei:
Sommige mensen en hun geweldige timing...

Net voor ik ging slapen kwam een vriendin op facebook aanzetten met nogal zware problemen, waardoor ik uiteindelijk weer nog een uur blijven plakken ben. Great.

Wees blij dat je een vriendin hebt kunnen steunen!

Cadiuro

Legacy Member
Utred zei:
Wees blij dat je een vriendin hebt kunnen steunen!

Mja ergens wel, maar tis iemand die wel nogal makkelijk zware problemen aantrekt. Ik weet niet hoe ze het doet, maar die heeft echt altijd iets aan de hand.

Et begint nogal routine te worden.

Greenie

Legacy Member
wahaha nog een stukske slides gevonden die ik vergeten was: 30 extra slides morgen
(en men tijd was a krap)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan