Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

WolCoM

Legacy Member
Allez, nog paar uurkes verder doen en morgenvoormiddag de rest herhalen.

Lorvet

Legacy Member
Iemand een ideetje aan welke serie ik kan beginnen? Ik wil die 4 dagen voor mijn examen nuttig proberen te besteden!

Nas

Legacy Member
Lorvet zei:
Al 2 keer volledig gezien + de boeken gelezen :p Heb ik al enkele keren hier gepost peis ik.
JAH, SORRY DAT IK NIET AL UW POST OPSLA HE!

No offence btw :unsure:

Band of Brothers is vermakelijk

Lorvet

Legacy Member
Nas zei:
JAH, SORRY DAT IK NIET AL UW POST OPSLA HE!

No offence btw :unsure:

Band of Brothers is vermakelijk

Ook die heb ik al gezien helaas :lol:

Vincort zei:
Deadwood, Boardwalk Empire, Hell on Wheels

edraket zei:
Sopranos / The Wire duh.

Heb er wat over opgezocht, zien er mij wel goeie uit, ik zal wel zien met de welke ik begin :)

Edit; ook die van Utred zijn genoteerd, ik denk dat mijn week na de examens goed besteed zal worden :unsure:

Utred

Legacy Member
Pas op, Sopranos en The Wire zijn de 2 beste series ooit dus als je daar aan begint ben je vertrokken voor efkes.

Lorvet

Legacy Member
Vincort zei:
Misschien ook The Pacific dan? :)
Heb ik deels gezien toen hij hier op tv kwam. Heb een paar episodes gemist (vergeten op te pakken :( ) en ben dan gestopt met hem te volgen, deels doordat ik het oorlogsgebeuren in Europa interessanter vond dan in the pacific, maar dat is niet echt een reden om een goeie serie te laten liggen. Moet ik eens afwerken.
Utred zei:
Pas op, Sopranos en The Wire zijn de 2 beste series ooit dus als je daar aan begint ben je vertrokken voor efkes.
Uw serieavonturen in den blok zeggen genoeg vermoed ik :p

En had van The Wire al wat gehoord, maar niet genoeg om mij te overhalen ;) Zal er dus eens aan moeten beginnen.
Mijn kennis qua series is redelijk beperkt tot degene die hier op tv kwamen. Heb het medium pc maar redelijk laat ontdekt wat films en series betreft :unsure:

Utred

Legacy Member
Lorvet zei:
Heb ik deels gezien toen hij hier op tv kwam. Heb een paar episodes gemist (vergeten op te pakken :( ) en ben dan gestopt met hem te volgen, deels doordat ik het oorlogsgebeuren in Europa interessanter vond dan in the pacific, maar dat is niet echt een reden om een goeie serie te laten liggen. Moet ik eens afwerken.

Uw serieavonturen in den blok zeggen genoeg vermoed ik :p

Ik heb The Wire en The Sopranos bewust vermeden, omdat gans mijnen blok naar de zak zou zijn. Dat soort dingen is veel te verslavend om te blijven verderkijken.
Liever dan iets als Scrubs, Arrested Development of Community.
Arrested Development is zeker ook een must-see als je die nog niet gezien hebt. Absoluut het beste in zijn genre, meest fantastische personages die je je kan voorstellen. En het is maar 3 seizoenen dus je bent er rap door.

Racing_Genk

Legacy Member
Schandalig, maar écht enorm schandalig dat zoveel geld naar zo'n dingen gaat terwijl der al 30 staan op de oude markt alleen

Cadiuro

Legacy Member
Lorvet, ik ga hier als fanboy toch Doctor Who weer nog is moeten tussensmijten :D

Dees zijn weer van die lame denkvragen he:

"Vakantiegangers op een cruiseship willen zo snel mogelijk op hun volgende bestemming arriveren. Eén van hen beweert de snelheid van het schip (tijdelijk) te kunnen opdrijven door te verzamelen op de boeg en vervolgens allen samen naar de achtersteven te lopen. Terwijl ze naar de achtersteven lopen is de snelheid van het schip (multiple choice: hoger, lager of hetzelfde)".

laaammmeeee

Serietje kijken, slapen, morgen vroeg opstaan en veel leren. Voormiddagje oefeningen knallen, in de namiddag ga ik stukken uit de cursus herleren aan de hand van examenvragen van vorige jaren. Tis wel een andere prof, maar tis wel nog dezelfde cursus - de stukken waar vragen uit kwamen, zullen dus wel de belangrijke stukken geweest zijn.
Kheb toch geen tijd meer om alles nog eens te herhalen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan