glashelder
Legacy Member
Dionysus zei:Het is net een moeilijkheid dat je niet eindeloos kan nadenken over elk woord![]()
Nee, maar die van De Standaard ging véél sneller dan ze op TV doen hoor. Soms was ik gewoon niet mee met schrijven, of verstond ik een woord niet (zoals die BN'ers dat ze echt raar uitsprak).
Is het trouwens niet zo dat ze na het dictee nog even tijd krijgen om na te kijken? Misschien herinner ik me dat verkeerd, 't is al een jaar of 2 geleden dat ik het gezien heb.


. Wou Glashelder wat jennen op een "aangename" manier.

