Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Lorvet

Legacy Member
Nog een dagske les in de inhaalweek hier. Dit weekend alles afwerken, dan planning maken en gaan! Zie het nog redelijk zitten, zit minder achter op schema dan gedacht :p

Nas

Legacy Member
josilirios zei:
Wijf, mijn zus heeft die ook, echte venten gebruiken Boss.
Ja, ik had da hier gevonden thuis; ik ga niet speciaal fluostiften kopen als ik er nog liggen heb.

Matt.

Legacy Member
Prof in de les over klinische trials: "een wielerwedstrijd, dat is eigenlijk één grote klinische trial... euh dat heb ik niet gezegd!". :')

glashelder

Legacy Member
Hier nog de dinsdag en woensdag les, allez, twee keer drie uur presentaties kijken :sleep: Onze groep is al geweest en vandaag waren wij discussant voor één van de groepen, dus verder niks meer te doen. Maar wel met een intekenlijst zodat ze zien dat je aanwezig was, blegh.

Vandaag hopelijk nog samenvatting economie afwerken, en mij dan eens een week aan kwantitatieve analyse zetten :sad: Dan een week economie, dan nog een week kwantitatieve en dan zijn de eerste examens er al. Voor de andere examens heb ik de ene keer 7 dagen en de andere keer 10 dagen ertussen (en het ene is openboek met eigenlijk nog vrij simpele vragen), dus dat lukt wel tijdens de examens zelf.

Ik ga dus de meest saaie 3 weken ooit in :sad:

TheRedDevils

Legacy Member
Ik heb geen les in de inhaalweek denk ik :D (enkel een monitoraat wiskunde, maar das voor vragen enzo)
AWESOME.
Ik kan al volop beginnen blokken.

Woestijnvos

Legacy Member
Laatste les achter de rug tussen al die viezevuile CW'ers en elektrotechniekers :s

Utred

Legacy Member
Ik hoop dat ze u echt met edraket aanspreken. Is die kerel ne prof van u? Want dat is echt wel bedroevend Engels.

edraket

Legacy Member
evil_konijn zei:
Ik hoop dat ze u echt met edraket aanspreken. Is die kerel ne prof van u? Want dat is echt wel bedroevend Engels.

Neje, den operations director van gans de internationale groep :s:s:s:s
Ma tis nen industrieel, LOGISCH.

Lorvet

Legacy Member
Woestijnvos zei:
Laatste les achter de rug tussen al die viezevuile CW'ers en elektrotechniekers :s
Afspraak maandag om 8u 's ochtends aan de Plateau. Breng uw vriendjes mee :angry: . Rekenmachines niet toegelaten.

Snowyflake

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Ik heb geen les in de inhaalweek denk ik :D (enkel een monitoraat wiskunde, maar das voor vragen enzo)
AWESOME.
Ik kan al volop beginnen blokken.

Je hebt ook nog een oefeningsessie van wiskunde :) En een herhalingles van recht .. :unsure:

ElbowDrop

Legacy Member
Vanmorgen stond er op dat de site na 22u niet beschikbaar zou zijn wegens onderhoud.

samsonite

Legacy Member
ElbowDrop zei:
Vanmorgen stond er op dat de site na 22u niet beschikbaar zou zijn wegens onderhoud.

Okéy, bedankt

En stond er ook bij wanneer het weer beschikbaar gaat zijn?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan