Fliblit
Legacy Member
coldplayke zei:Yup. Maar dat kan ik wel hoor, ik weet alleen niet of het de vraag is![]()
Niets te verliezen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coldplayke zei:Yup. Maar dat kan ik wel hoor, ik weet alleen niet of het de vraag is![]()

en de andere twee ook iets gevraagd maar zij reageren niet...evil_konijn zei:Zelfs de waal deed beter! Losers!
Ik had zelfs al 7 fouten op het dictee van de logopedieMatt. zei:Herbeluister het Groot Dictee der Nederlandse Taal - De Standaard Doet ook maar een keer, ex-Taal en Letterkundige!



Ik moet naar de logopedist enal. Zo slecht ben ik.Fliblit zei:17 fouten, waarvan 5 verschrikkelijk domme. Gemiddelde is 26? Natiestaat begrepen als nazistaat :')


Ik heb de eerste zin 5 keer opnieuw mogen afspelen, tot ik doorhad dat ze BN'ers zei, en niet beners of zo. En die spreekt idd veel te snel.evil-duckie zei:Is dat de bedoeling dat ge dat 5x afspeelt?![]()
