Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

s0123986

Legacy Member
Greenie zei:
Elke ochtend toch terug miserie om eruit te geraken:
7.15 wekker = tegen 8.30-9.00 eruit
en tegen 10.00 hopelijk begonnen :D

Ik zie het probleem niet ze :p
Ik zou graag nog eens tot negen uur slapen, maar mijn ma begint hier volledig door te flippen als ik om acht uur nog niet uit mijn bed ben.

Anyways, vandaag nog eens proberen om zeven uur te blokken na de miserabele dag van gisteren (half uurtje geblokt:cry:)

Subai

Legacy Member
Ik moet na deze examenperiode toch echt eens mijn studiemethode aanpakken. Heb al een Bachelor behaald, maar dit schakeljaartje aan de Unief is toch wel iets geheel anders. Ik leer té traag voor die grote hoeveelheden, wel interessant ze. Godverdommemiljaardedju! :p

Lorvet

Legacy Member
Subai zei:
Ik moet na deze examenperiode toch echt eens mijn studiemethode aanpakken. Heb al een Bachelor behaald, maar dit schakeljaartje aan de Unief is toch wel iets geheel anders. Ik leer té traag voor die grote hoeveelheden, wel interessant ze. Godverdommemiljaardedju! :p

Naar welke master?

Best wel griezelig; opstaan en de krant opendoen om te zien dat er een begeleidster is aangerand in uw oude kleuterschool. In een chalet waar ge zelf uren aan een stuk hebt zitten spelen met auto's en lego :unsure:

Fliblit

Legacy Member
Pff, daarnet eventjes een paniekaanval gehad 'dat het nooit ging lukken'. Teken dat ik ermee bezig ben zeker :sad:

Fireflame

Legacy Member
42 studiepunten in een semester. Leve het schakeljaar! Zucht, wat een hoeveelheid.

Tsubasa

Legacy Member
Heb mezelf verblind :rofl:. 10 minuten door mijn raam gestaard (gewoon de horizon, bomen etc, ok wel redelijke felle lucht ma goed), keer terug naar mijn boek, helft van de woorden en letters kan ik niet lezen door zo plekken. Nu nog. Zal maar even in de zetel gaan liggen zeker. Hoe loos is dit.

Tsubasa

Legacy Member
Drew zei:

klik :unsure:

'T is aan't terug komen. Ff wel beangstigend dat het zo lang duurde :p. Zal door reflectie zijn van het wit plat dak waar mijn raam op uitkijkt. Niet dat ik rechtstreeks naar dat dak keek. Was gewoon zo dromerig/slaperig naar buiten aan't gapen.

Cadiuro

Legacy Member
Tsubasa zei:
Heb mezelf verblind :rofl:. 10 minuten door mijn raam gestaard (gewoon de horizon, bomen etc, ok wel redelijke felle lucht ma goed), keer terug naar mijn boek, helft van de woorden en letters kan ik niet lezen door zo plekken. Nu nog. Zal maar even in de zetel gaan liggen zeker. Hoe loos is dit.

:D

Hier is de lucht echt grijs, tregent sinds ne minuut zelfs. Ni veel te zien buiten.

samsonite

Legacy Member
Vandaag is er naar schijnt de infodag van de HoGent en ik vroeg me af waar ik eigenlijk moet zijn?

Kan iemand me helpen?

Fliblit

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik haat Genette.

ALW was nog een chill vakje, 14 op gehaald :D Masschelein?

Dit is btw een internetradio met alleen maar solopianomuziek. Massa's goed om als achtergrondmuziek op te zetten om bij te leren.

veysiee

Legacy Member
samsonite zei:
Vandaag is er naar schijnt de infodag van de HoGent en ik vroeg me af waar ik eigenlijk moet zijn?

Kan iemand me helpen?

29 februari is nog een tijdje hoor.

(we zijn vandaag 29 december btw :wtf:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan