Th1x4nG
Legacy Member
AmandaH zei:Je doet ook maar pol&soc hé, glashelder![]()
ohsnap.jpg
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AmandaH zei:Je doet ook maar pol&soc hé, glashelder![]()
Th1x4nG zei:Die avatar is zo kurkdroog e kerel.![]()
Met de kerstperiode mag het al eens wat meer zijn natuurlijk!Gij praat te veel.glashelder zei:Ik doe hier echt iets serieus verkeerd, met mijn 3 uur blokken per dag't Is echt een beetje zielig aan 't worden, lig hier meer dutjes te doen en filmpjes te kijken of wat anders. Nu ja, vorige blokperiodes was het niet veel beter en dat ging uiteindelijk ook wel. Snap het alleen niet goed, denk nog steeds van "oh nee, ik ben zo slecht bezig" als ik mij met anderen vergelijk. Ik heb nu wel maar 4 examens (één werkcollege), waarvan één maar op 13 punten staat dankzij een deel permanente evaluatie in de vorm van een paper en een presentatie, één die mij niet zo heel moeilijk lijkt (en is ook het allerlaatste examen), één die eigenlijk nu al hopeloos is en één waarbij ik nog wat moet blokken. Dus ik heb gewoon niet zoveel te doen, nu
Terwijl ik het in de lesperiode gewoon niet meer kon bijhouden, al die teksten lezen en voorbereiden en presentaties en papers en tutorials en groepswerkjes en andere onzin.
Wel een goede dag gehad vandaag. Niet meer of niet minder dan die 3 uur, maar wel gewoon aandachtig geblokt en niet de helft geskipt omdat ik geen zin had om het te snappenDus normaal gezien begrijp ik nu alles. Nog 5 dagen om het er goed in te stampen en te herhalen en zo. En dan nog 2 dagen in de examenperiode.
Morgen eens die multiple choice vragen doen, staan op de helft van 't examen. Geen giscorrectie, maar je start wel met -5 (wat ik zo sneu vind, dan heb je er al 5 goed en "ja! nu heb ik 0").
thefoket zei:Iemand tips voor examen statistiek tew leuven? Samenvatting excel zever ook altijd welkom!
'k Heb me ook al zitten afvragen of het daar aan ligtAmandaH zei:Je doet ook maar pol&soc hé, glashelder![]()
Sommige vakken zijn echt heel gemakkelijk voor mij, ik kán daar gewoon geen 7-8 uur aan leren, dan zou ik 20 halen of zo. Maar andere vakken (ok ja, gewoon het statistische gedeelte) gaat dan veel te snel voor mij en heb ik veel meer tijd voor nodig om dat te snappen.
Ik weet het! Is gewoon omdat je hier sowieso reacties krijgt van mensen die overal commentaar op hebben, dus dan wil ik ze gewoon voor zijn.Utred zei:Gij praat te veel.
glashelder zei:Ik weet het! Is gewoon omdat je hier sowieso reacties krijgt van mensen die overal commentaar op hebben, dus dan wil ik ze gewoon voor zijn.
Vaak schrijf ik mijn zinnen op de meeste ondubbelzinnige manier mogelijk zodat het voor iedereen verstaanbaar en correct overkomt. glashelder zei:'k Heb me ook al zitten afvragen of het daar aan ligtSommige vakken zijn echt heel gemakkelijk voor mij, ik kán daar gewoon geen 7-8 uur aan leren, dan zou ik 20 halen of zo. Maar andere vakken (ok ja, gewoon het statistische gedeelte) gaat dan veel te snel voor mij en heb ik veel meer tijd voor nodig om dat te snappen.
En ik doe geen pol&soc, ik doe soc
Ik weet het! Is gewoon omdat je hier sowieso reacties krijgt van mensen die overal commentaar op hebben, dus dan wil ik ze gewoon voor zijn.
Ik. Met dat ene vak dat hopeloos is. FML.waffel zei:Wie begint er allemaal de tiende? Zo verdomd vroeg zeg.
Utred zei:En dan krijg je dus de commentaar dat je te veel zegt. Een mens zou er fatalistisch van worden.
ad: 't Is nooit goed.waffel zei:Wie begint er allemaal de tiende? Zo verdomd vroeg zeg.

Racing_Genk zei:Dat vak bevestigt het cliché dat recht wel degelijk enkel & alleen vanbuiten leren is. De prof zou dit trimester aantonen dat dat helemaal niet waar is, maar niet veel van gemerkt precies

Zo is er weer een half uurtje weggewaaid se.joshetei zei:Ik de negende, das toch laat in vgl met vorige jaren? Ik herinner mij nog een examen op 4januari, was net hersteld van oudejaar![]()
waffel zei:Dat kan ik me niet herinneren, maar dat is dan idd extreem vroeg. Ik had graag nog een weekje later begonnen.

Baats zei:Samenvatting van Financiële Analyse der nog eens doorgejaagd, 't werd tijd dat dat vak gedaan was, want het kon mij op den duur echt niet meer schelen
Vanaf morgen wiskunde-oefeningen, tof om te doen!
Zijn H6,7,8 en 9 veel werk? Ik ben ook mini samenvattingkje aan het maken
Schrijf alle formules op bladje apart.Burrid zei:Is toch vrij normaal in blok? Anders heb je meer pauze dan dat je leert.
Momenteel: studeren van 9-12, 13-18, 20-24
Maar uit ervaring weet ik dat het voor bepaalde examens nodig is vroeger te beginnen, minder pauze te pakken, en later te stoppen. (17-18u per dag voor sedimentaire geologie zal voor altijd memorabel blijven, dat was vreselijk)
Maar 12-13u per dag valt eigenlijk wel mee, het is gewoon een levensstijl geworden. Vaak zijn er gewoon te weinig uren in een dag.
(Ik moet er wel bijvoegen dat ik niet zo snel leer als andere klasgenoten, vandaar het verschil waarschijnlijk.)
Edit: ik ben toch een beetje verbaasd van al die verbijstering. Niet dat ik het zei om deze reacties teweeg te brengen, maar ik had zeker niet verwacht dat 12 als abnormaal werd bestempeld.
Is dat dan omdat je nog de plastic van je boeken moet halen eind december of gewoon zo'n zotte student? 