Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Joeshoe

Legacy Member
Bio-ingenieur is dus eigenlijk gewoon de richting die je moet volgen als je een nieuwe Plants vs Zombies wil maken :unsure:

Bijna 03:30u en ik zit hier uit pure miserie economie te leren omdat ik niet kan slapen en mij te schuldig voel om nog een serie te zien of te gamen. En dan nog zo'n kutvak zeg, alle schattige ingenieursvakjes heb ik al geleerd.

Toen ik mij inschreef aan de grote hogeschool had ik mij op dit moment wel ergens anders ingebeeld hoor.

Met vrouwelijk gezelschap de overheersende factor zijnde. :sad:

Licargon

Legacy Member
Allez, tis een week bezig en kbent al beu. Wel vandaag tijdens mondeling te horen gekregen dat mn schriftelijk goe was en datk er in totaal door ben, which is nice =) Op naar de volgende. Maandag Datamining & Artificial Intelligence, AKA in totaal 600 (schatting, iig berg papier) slides van vrij triviale leerstof me zeer selectief iets belangrijk er tussen gegooid, en omdat die prof suckt @ slides maken zijn den helft van die papieren overbodig omdat elke "animatie" apart staat afgeprint, joy -.-

I'll never get used to this shit :D

Iemand

Legacy Member
20 minuutjes World of Goo gespeeld. Oude klassieker van onder het stof gehaald. :love:

Nunak

Legacy Member
Vanavond een stuk uit de cursus nog eens volledig op een rij gezet en nu begrijp ik het eindelijk volledig. Bijgevolg ben ik wel niet zover geraakt als waar ik zou willen zitten maar dat probeer ik morgen dan wel in te halen.

Succes aan iedereen die straks examen heeft!

Joeshoe

Legacy Member
Meh, kzal maar proberen gaan slapen. Wekker gezet om 12u, maar daar ga ik waarschijnlijk weer grandioos doorslapen :sop:

Mss. Slash

Legacy Member
allez.. we zijn wakker voor te herhalen...
Maar tzal waarschijnlijk toch niet gaan :(

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
gvd kben hier weer tijd aan het verdoen he :s aan het dromen over Chilli :sad: Kzou wel keer durven volgend jaar op erasmus gaan naar Spanje gewoon om Spaans te kunnen en na mijn studies naar Chile te verhuizen :love: Ge hebt daar alles :love: bloeiende economie, woestijnen, bergen, cultuur, de natuur, deftige politiek, oceaan met fantastische golven en wind zonder teveel toeristen en niet teveel volk op de golven, veel minder haaien, etc etc ...

Haha, ik durf ook zo eens wegdromen.. Barcelona blijft mijn nr. 1 bestemming, maar het onderwijs is daar quasi volledig in het Catalaans, dusja..
Na de examens ga ik dat allemaal eens zeer goed bestuderen.


TheRedDevils zei:
Weet ook niet goed wat ik morgen nog moet leren. De belangrijkste stukken herhalen zeker :/

²

Ik begin nu :)

Tsubasa

Legacy Member
:sleep:

Ok, tijd om er in te vliegen. Morgenavond eens goed op café na het examen! Volgende examens na vrijdag zijn toch maar 24, 27, 30 (examen + presentatie dat wel wat werk vraagt, maar examen laat ik vallen :p) en 2 februari. Dus vrijdag ideaal voor eens wat pinten te drinken.

TimeFtw

Legacy Member
NotoriousP zei:
<--- heeft zonet 20 aminozuren met 3 letter en 1 letter afkortingen van buiten geleerd.

Alle chance dak maar 1 biovak heb, van buiten blokken als ingenieur, heb het nut nooit gesnapt. :s

Tis nogal erg, 20 aminozuurkes leren, de tijd die het duurt om hier op het forum iets te posten kunt ge er al 5 :p

Mss. Slash

Legacy Member
Waarom moet elektriciteit zo moeilijk zijn :s
Waarom hebben wij vrouwen dat nu nodig :p

Subai

Legacy Member
En we vliegen erin! Bewust wat langer blijven liggen zodat ik vanavond goed kan doordoen. Tzal nodig zijn, fuck een vak zonder deftige cursus, zonder samenhang en vorig jaar was dat openboek... Eerste jaar dat het een schriftelijk examen is :cry:

Tibokio

Legacy Member
Haha, de facebookgroep is wel nog handig om mijzelf gerust te stellen dat ik het ken: die vragen die sommigen daar stellen, jawadde. Vraagt hier net nog iemand om "tegenwerpelijkheid" uit te leggen. Da begrip gebruiken we al gans het semester :wtf:

Tibokio

Legacy Member
Yep er is ook een nieuwe, "1e bach rechten" is de naam daarvan. Ik zit in alletwee :p

Edit: is uw nick hier een afkorting van uw naam? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan