Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NotoriousP zei:<--- heeft zonet 20 aminozuren met 3 letter en 1 letter afkortingen van buiten geleerd.
Alle chance dak maar 1 biovak heb, van buiten blokken als ingenieur, heb het nut nooit gesnapt.![]()
Vooral die 1-letter afkortingen zijn voos.En toch zijn er elk jaar zovelen met herexamensExorikos zei:Het leven was zoveel simpeler als je gewoon een 10 wilde halen...

ad:libaros zei:Het boek bewijst A, de slides bewijzen B. De slides reppen er geen woord over maar ge hebt het wel nodig om de oefeningen op te kunnen lossen.
Elektromagnetischme is niet gemakkelijk maar bovenstaande zaken zullen er ook wel voor zorgen dat de gemiddelde score op dit vak onder de 10 ligt. Vorig jaar 7.5ad:
_DKsissor_ zei:En toch zijn er elk jaar zovelen met herexamens![]()
Matt. zei:Moet da ook nog kennen voor mijn laatste examen. Eigenlijk moest ik dat 3 jaar geleden geleerd hebben (biochemie) en nooit vergeten zijn, maar ik heb het nooit geleerd.Vooral die 1-letter afkortingen zijn voos.
De structuren heb ik 3j geleden wel nog allemaal gekunnen (organische chemie), maar ondertussen ook weer grotendeels vergeten.
), ook nooit gedaan. NotoriousP zei:<--- heeft zonet 20 aminozuren met 3 letter en 1 letter afkortingen van buiten geleerd.
Alle chance dak maar 1 biovak heb, van buiten blokken als ingenieur, heb het nut nooit gesnapt.![]()

Exorikos zei:Beide afleidingen grondig bekijken en dan vind je wel een fout in een van beide of een verband tussen beide.

freakykiller zei:Oej, dingen van buiten leren. Stel je voor !

_DKsissor_ zei:En toch zijn er elk jaar zovelen met herexamens![]()
Dan heb je wel eens een 9. Vorig jaar nogal veel geluk had, vaak 10 of 11.Matt. zei:Moet da ook nog kennen voor mijn laatste examen. Eigenlijk moest ik dat 3 jaar geleden geleerd hebben (biochemie) en nooit vergeten zijn, maar ik heb het nooit geleerd.Vooral die 1-letter afkortingen zijn voos.
De structuren heb ik 3j geleden wel nog allemaal gekunnen (organische chemie), maar ondertussen ook weer grotendeels vergeten.
Is onderdeel van 1 van de 4 docenten, kzalt wel ophalen bij de anderen.libaros zei:Helaas geldt de thermodynamica nog steeds en zitten we met een stijgende entropie==> ik geraak uit heel die chaos niet wijs.![]()

Uiteindelijk heeft iedere richting wel zijn kutdingen van buiten te leren zekerRacing_Genk zei:Niks mis met vanbuiten leren, maar zo'n dingen vanbuiten leren is wel de hel..![]()

aan het dromen over Chilli
ad: Kzou wel keer durven volgend jaar op erasmus gaan naar Spanje gewoon om Spaans te kunnen en na mijn studies naar Chile te verhuizen
Ge hebt daar alles
bloeiende economie, woestijnen, bergen, cultuur, de natuur, deftige politiek, oceaan met fantastische golven en wind zonder teveel toeristen en niet teveel volk op de golven, veel minder haaien, etc etc ...metaphore zei:haha wij hebben ze ook ooit moeten kennen (bij 3 vakken zelfs denk ik), ook nooit gedaan.
Eerlijk gezegd nooit last van ondervonden...
Orchidee_x zei:Die staan morgen ook op mijn planning, samen met nog een heleboel andere organische stoffen. En dan al die structuren enzo.. Kzal ze maar van eerstekeer er goe in stampen aangezien ik in biochemie verder wil.![]()
NotoriousP zei:Structuren moet ik ook kennen maar peis dak da ni doe.Is onderdeel van 1 van de 4 docenten, kzalt wel ophalen bij de anderen.
(Moet ge ook basiciteit, hydrofobiciteit, ... blokken, ook al 10 keer moeten blokken.
) En zelfs dan, zo'n basic werk is waarschijnlijk jaren geleden al verricht, dat ge tegenwoordig wrs gewoon op wa knopkes moet duwen op ne PC. 