Tsubasa
Legacy Member
_ns_ zei:Ik zit nog in deze, maar blijkbaar is er al nen anderen.
Beheerder heeft duidelijk een air en dat terwijl ze lelijk is, rechten zeker

Tibokio zei:Yep er is ook een nieuwe, "1e bach rechten" is de naam daarvan. Ik zit in alletwee
Edit: is uw nick hier een afkorting van uw naam?![]()
Pealse let it be Norayr Sargsyan
.





