Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Exorikos

Legacy Member
metaphore zei:
Gewoon alles geven, der zijn nog herexamens ook. Ik heb in den tijd vakken afgelegd waar ik nooit naar de les was geweest en slechts 2 dagen alles te samen aan geleerd heb. Alles is mogelijk :)

Ik hoop zo hard dat jij nooit mijn dokter gaat zijn! :s:s:s:s:s

Subai

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik hoop zo hard dat jij nooit mijn dokter gaat zijn! :s:s:s:s:s

Hehe, true! :p

OT: heel de voormiddag aan de vriendin gespendeerd, maar het was dan ook de laatste want volgende week allebei examens. Totally relaxed beginnen aan Europees beleid (tegen dinsdag, moet wel lukken).

Enigste vervelende zijn ouders die altijd tegen u beginnen memmen als ge es een pauze neemt en naar uw laptop aant kijken zijt. "Zijt ge nu weer naar onnozele filmkes aant kijken ja!?". Aaargh, en ik die dacht dat die bullshit ging verbeteren nu ik mijn bachelor al heb. Yeah right...

Fliblit

Legacy Member
Pft. Twee dagen voor ATW (moeilijk), één dag voor NTK (8stp!). En dan een volledige week voor heuristiek (zo goed als niets) en dan nóg eens vijf dagen voor NLK. Van een belachelijke spreiding gesproken.

Exorikos

Legacy Member
Saphira zei:
natuurlijk... :unsure:. Wa studeerde gij?

Master in de fysica: kernfysica

metaphore zei:
haha :)
ik ben hier weer goeie reclame aant maken voor mijne winkel :p

Maar we zien je graag hoor! :love: Ik ben al blij dat ik niet het meest ancien ben in deze thread. :p

aXl_

Legacy Member
Vanavond eerste examen. Zo meteen nog es wat herhalen.

Exorikos zei:
Ik ben al blij dat ik niet het meest ancien ben in deze thread. :p

ye right, gij mist minstens één jaar ancieniteit op mij ^^

metaphore

Legacy Member
Exorikos zei:
Master in de fysica: kernfysica



Maar we zien je graag hoor! :love: Ik ben al blij dat ik niet het meest ancien ben in deze thread. :p

Ben ik hier het meest ancien ofwa :woohoo:
Zit hellrabbit hier nooit meer?

Exorikos

Legacy Member
metaphore zei:
Ben ik hier het meest ancien ofwa :woohoo:
Zit hellrabbit hier nooit meer?

Samen met Axl denk ik? Hellrabbit is vorig jaar afgestudeerd en mag in deze thread dus niet meer binnen!

Saphira

Legacy Member
Exorikos zei:
Master in de fysica: kernfysica



Maar we zien je graag hoor! :love: Ik ben al blij dat ik niet het meest ancien ben in deze thread. :p

nee dank u dan, kzal wel in mijn eigen bed slapen :unsure:

metaphore

Legacy Member
Exorikos zei:
Samen met Axl denk ik? Hellrabbit is vorig jaar afgestudeerd en mag in deze thread dus niet meer binnen!

Stiekem leest hij wel alles wat hier gezegd wordt :)

Exorikos

Legacy Member
Saphira zei:
nee dank u dan, kzal wel in mijn eigen bed slapen :unsure:

Ik kan je meenemen naar deeltjesversnellers enzo! :(:(:(:(:(:(



Of als je niet komt, je koffie vergiftigen met polonium. Litvinenkostyle!

edraket

Legacy Member
bcbd4dfd-f8e4-b141.jpg
hoe goed is dit niet???? Wel last aan mijn maag nu :unsure:

coldplayke

Legacy Member
Fliblit zei:
Pft. Twee dagen voor ATW (moeilijk), één dag voor NTK (8stp!). En dan een volledige week voor heuristiek (zo goed als niets) en dan nóg eens vijf dagen voor NLK. Van een belachelijke spreiding gesproken.

Ik heb voor bijna al mijn vakken 1 dag, behalve voor ELH, daar heb ik er 4 voor. Ook redelijk belachelijk :p
En die mensen die dat regelen mogen ook wel eens rekening houden met de pendelaars, die zetten ons in lokalen die toch wel 20 minuten van het station te voet zijn, als mijn trein 10 minuten vertraging heeft kan ik het al vergeten... En als ik een vroegere trein neem moet ik al rond half 6 op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan