Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Fucking fysio cursus heeft echt een ctrl f functie nodig. Maar nee, niet eens een inhoudstafel.

Saphira

Legacy Member
Utred zei:
Fucking fysio cursus heeft echt een ctrl f functie nodig. Maar nee, niet eens een inhoudstafel.

wat studeer jij? want dat komt mij echt bekend voor :p. Alhoewel da da in mijn richting pas in 't tweede semester wordt gegeven

Utred

Legacy Member
Saphira zei:
wat studeer jij? want dat komt mij echt bekend voor :p. Alhoewel da da in mijn richting pas in 't tweede semester wordt gegeven

Audiologie. Jullie hebben inderdaad dezelfde cursus denk ik.
Het gebrek aan inhoudstafels is wel bij meer vakken een probleem trouwens. Veel cursussen zijn eigenlijk in het algemeen gewoon slecht.

Lospeed

Legacy Member
2 bewijzen gedaan, nog 11 te gaan vandaag! :woohoo:
:unsure:
Waren wel 2 lastige, vol met veel te grote stappen waarbij veel vanbuiten te leren is. Dus niet dat je eens je op weg bent gewoon verder kan redeneren en uitrekenen. :sad: (allez, dat vind ik toch van die bewijzen, kan ook zijn dat die berekeningen mij gewoon niet liggen :p)

Matt.

Legacy Member
Snowyflake zei:
:)




Ik ben er zelf ook nog niet 100% aan uit maar als ge voor de carriere gaat dan is uw werk uiteindelijk ook uw passie enal he. En vrienden ... Als ge van 's ochtends tot s' avonds laat werkt gade idd geen tijd meer hebben voor uw vrienden van nu maar als ge geluk hebt met uw collega's kunnen dat wel nieuwe goeie maten worden he :D Uiteindelijk kijk naar al die goeie vrienden dat ge had in het lager en in het middelbaar en nu niet of nauwelijks meer ziet. Ik zie mijzelf wel nog voor carriere gaan maar langs de andere kant, chill jobke en na mijn uren gaan surfen klinkt natuurlijk ook niet slecht :woohoo: Gelukkig zit ik nog maar in mijn tweede jaar dus nog jaaaaren voordat ik belangrijke keuzes moet maken :D

Mijn vrienden van het middelbaar maken na 4,5 jaar unief nog altijd het grootste deel uit van m'n beste vrienden. :p Klein aantal weggevallen en klein aantal nieuwe bijgekomen, maar die mensen van 't middelbaar ken ik ondertussen 10 jaar. Ik kan me niet voorstellen dat in een competitieve omgeving je veel mensen leert kennen waarvoor ge door 't vuur zou gaan, bij wijze van spreken! Ik moet binnen een jaar al beslissen wat ik wil, da's niet zo lang meer... :)

En nu even tijd voor iets minder rationeel.

*gaat nog wat over onkruid leren* :sad:

Nas

Legacy Member
TimeFtw zei:
Ziet er vrij hopeloos uit!
9 dagen is natuurlijk wel veel, en ge moet maar de helft juist hebben om er door te zijn hé ;)
Ge moet zelfs maar 9.5 hebben

cdp1193

Legacy Member
Lospeed zei:
Waren wel 2 lastige, vol met veel te grote stappen waarbij veel vanbuiten te leren is.

Dewelke?

OT: Ik begin de tijdsdruk te voelen dus nu werk ik extra efficient :cool:.

Lospeed

Legacy Member
cdp1193 zei:
Dewelke?

OT: Ik begin de tijdsdruk te voelen dus nu werk ik extra efficient :cool:.

Gedwongen trilling voornamelijk, ook ongedempte en gedempte kan ik moeilijk onthouden (alhoewel die laatste wel deels zou lukken) maar dat ligt aan al dat gesinus en gecosinus bij die twee, is redelijk lang geleden dat ik nog zoiets gezien heb. :p
(edit: hoofdstuk 11: golven wordt dus ook nog een uitdaging om erin te krijgen)

Nu begin ik aan hydrostatica en hydrodynamica wat toch wel prioritair is. Sinds gisteren heb ik ook eindelijk echt dat tijdsdrukgevoel wat een enorme boost zal geven.

Ironpole

Legacy Member
Subai zei:
Ah zonet mijn eerste stoot van stress gekregen. Heerlijk! (heeft nog lang geduurd eigenlijk)

Muahaha, heb dat eens gehad een uurke voor een mondeling examen. Heb op dat uurtje aan lichtsnelheid alles herhaald en het was mijn beste examen ooit. :D Effe goed flippen en goan!

Cadiuro

Legacy Member
Lap, da's weer twee uur verspeeld.

Also, wtf is da me die wolken buiten? De kleuren kloppen echt ni
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan