Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Utred zei:Fucking fysio cursus heeft echt een ctrl f functie nodig. Maar nee, niet eens een inhoudstafel.
. Alhoewel da da in mijn richting pas in 't tweede semester wordt gegevenExorikos zei:ONDANKBARE TRUT!!!!!
Onze liefde blijft voor eeuwig.
Saphira zei:wat studeer jij? want dat komt mij echt bekend voor. Alhoewel da da in mijn richting pas in 't tweede semester wordt gegeven


ad: (allez, dat vind ik toch van die bewijzen, kan ook zijn dat die berekeningen mij gewoon niet liggen
)Snowyflake zei:
Ik ben er zelf ook nog niet 100% aan uit maar als ge voor de carriere gaat dan is uw werk uiteindelijk ook uw passie enal he. En vrienden ... Als ge van 's ochtends tot s' avonds laat werkt gade idd geen tijd meer hebben voor uw vrienden van nu maar als ge geluk hebt met uw collega's kunnen dat wel nieuwe goeie maten worden heUiteindelijk kijk naar al die goeie vrienden dat ge had in het lager en in het middelbaar en nu niet of nauwelijks meer ziet. Ik zie mijzelf wel nog voor carriere gaan maar langs de andere kant, chill jobke en na mijn uren gaan surfen klinkt natuurlijk ook niet slecht
Gelukkig zit ik nog maar in mijn tweede jaar dus nog jaaaaren voordat ik belangrijke keuzes moet maken
![]()
Klein aantal weggevallen en klein aantal nieuwe bijgekomen, maar die mensen van 't middelbaar ken ik ondertussen 10 jaar. Ik kan me niet voorstellen dat in een competitieve omgeving je veel mensen leert kennen waarvoor ge door 't vuur zou gaan, bij wijze van spreken! Ik moet binnen een jaar al beslissen wat ik wil, da's niet zo lang meer... 
ad:Ge moet zelfs maar 9.5 hebbenTimeFtw zei:Ziet er vrij hopeloos uit!
9 dagen is natuurlijk wel veel, en ge moet maar de helft juist hebben om er door te zijn hé![]()
aXl_ zei:Kga eens vertrekken naar m'n eerste examen zie ^^
Lospeed zei:Waren wel 2 lastige, vol met veel te grote stappen waarbij veel vanbuiten te leren is.
.cdp1193 zei:Dewelke?
OT: Ik begin de tijdsdruk te voelen dus nu werk ik extra efficient.

Duffman- zei:Youtube Ludovico Einaudi maar eens.![]()
Subai zei:Ah zonet mijn eerste stoot van stress gekregen. Heerlijk! (heeft nog lang geduurd eigenlijk)
Effe goed flippen en goan!