Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

insomnia

Legacy Member
Vorig jaar veel Boards of Canada en Helios tijdens 't studeren, nu Mogwai en Tycho blijkbaar.

Beetje ziek aan 't worden precies tho, shitsucks.

Lospeed

Legacy Member
Sinds half 8 - 8u plots in actie geschoten en nu al een goede 2u bezig met bewijzen te herhalen. (herhalen is veel gezegd als ik na de eerste 2 stappen al terug hard moet nadenken :p) Deze snap ik nu echt goed, seffens er nog 3 of 4 bij en dan is het al bij al toch nog een vrij nuttige dag geweest.

Ik zou beter in de voormiddag slapen en gewoon doorwerken tot een stukje in de nacht, maar de mama is daar tegen eh... :unsure:
Morgen komen er nog een heel pak bewijzen bij en overmorgen ook, en dan zondag ze allemaal herhalen. (hopelijk like a boss :cool:) Gewoon proberen zorgen dat ik morgen wat vroeger in actie schiet.

profound

Legacy Member
Lospeed zei:
Ik zou beter in de voormiddag slapen en gewoon doorwerken tot een stukje in de nacht, maar de mama is daar tegen eh... :unsure:

Lol....gij zijt toch diegene die weet hoe gij et beste blokt zeker?!

TheRedDevils

Legacy Member
Snowyflake zei:
Ah ok ideaal zo ben ik niet de enigste die dat niet helemaal bekijkt :D
Ik heb tijdens de blok wel al een stukje van die samenvatting gekeken omdat ik al snel klaar was met mijn boek en gezien dat hij op sommige stukken in het groen de mening van Bertel zegt over een stukje. bv "Bertel zegt dat hij hier zeker iets over zal vragen." Of soms staat er dat het hoogst wss op het examen komt of niet op het examen komt. Dus ik wss met de zoekfunctie alles opzoeken waar examen vermeld word om toch de belangrijke dingen (in Bertel zijn ogen) 2x te bekijken :) en dan idd voor als ik iets niet snap of niet zo duidelijk vind in de boek :D

Ben nu toch aan het twijfelen om die samenvatting te leren :D
Denk dat ik gewoon na elk hoofdstuk in het HB datzelfde deel in de samenvatting zal overlopen en nog wat voorbeeldjes bekijken enzo.
Heb toch nog genoeg tijd :)

Ga morgen alleszins knallen ! Eens iets voor 8 uur opstaan en tegen de middag moet ik 4 uur hebben geleerd :unsure:

Utred

Legacy Member
Als uw snaar gans vanboven of vanonder in de beweging zit is da snelheid toch altijd efkes 0?
Of telt da nie bij een golfbeweging?

Insomnasia

Legacy Member
Utred zei:
Als uw snaar gans vanboven of vanonder in de beweging zit is da snelheid toch altijd efkes 0?
Of telt da nie bij een golfbeweging?

Gmoet denk ik kijken naar een opsomming van deelsnelheden. En op wa hebde het? sin-cos golfbeweging of een golfbeweging in de praktijk?

Lospeed

Legacy Member
profound zei:
Lol....gij zijt toch diegene die weet hoe gij et beste blokt zeker?!

Dat gaat niet over "beter blokken", dat is gewoon mijn bioritme dat fucked up is. :p Tegen het einde van de examens ben ik het nieuwe ritme misschien gewoon geworden. :unsure:

stinky

Legacy Member
Insomnasia zei:
Gmoet denk ik kijken naar een opsomming van deelsnelheden. En op wa hebde het? sin-cos golfbeweging of een golfbeweging in de praktijk?

Ik heb het niet over eenvoudige cos of sin. Het gaat over het oplossen van partiële differentiaalvgl, waarvan de golfvgl een voorbeeld is.

Efflorescence

Legacy Member
Vandaag the album leaf. Fijn voor tijdens oefeningen data analyse >.<

Matt.

Legacy Member
libaros zei:
Is dat nog altijd die plantentaxonomieshit?

Neneen, 't is een vak van 4 proffen, nu bezig aan het deel "onkruidkunde" van professor 3, vree interessant. :sop: Nu dus bezig met 1.6.3.2.2.1 Grondbewerking versus geen grondbewerking, daarna 1.6.3.2.2.2 Type grondbewerking, daarna 16.3.2.2.3 Tijdstip van bewerking. :ironic: Allemaal heel relevant voor een master bio-ir in de biotechnologie welke onkruiden ge moet onderploegen en welke ge moet bovenploegen en wanneer ge dat moet doen. :sop:

Morgen professor 4 erdoor knallen en dan 2 dagen nog eens alles doen wat nooit gaat lukken, maar hopelijk bij benadering wel zal lukken gezien het nu allesbehalve blijft hangen...

Matt.

Legacy Member
(Gasten, als ge wilt lachen met de boereschool, 't is 't moment he. :p)

Monoslay

Legacy Member
w00t, een hele boek van den acco erdoor op 1 dag. :p
Straks nog nen andere. :evil:

libaros

Legacy Member
Matt. zei:
Neneen, 't is een vak van 4 proffen, nu bezig aan het deel "onkruidkunde" van professor 3, vree interessant. :sop: Nu dus bezig met 1.6.3.2.2.1 Grondbewerking versus geen grondbewerking, daarna 1.6.3.2.2.2 Type grondbewerking, daarna 16.3.2.2.3 Tijdstip van bewerking. :ironic: Allemaal heel relevant voor een master bio-ir in de biotechnologie welke onkruiden ge moet onderploegen en welke ge moet bovenploegen en wanneer ge dat moet doen. :sop:

Morgen professor 4 erdoor knallen en dan 2 dagen nog eens alles doen wat nooit gaat lukken, maar hopelijk bij benadering wel zal lukken gezien het nu allesbehalve blijft hangen...

Gen tech en gij ziet grondbewerking en onkruidkunde?
Uw posts zijn niet echt een opsteker voor mensen die nog in hun bachelor zitten:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan