Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Racing_Genk

Legacy Member
90 pagina's gedaan maar wel de 90 vervelendste die ik heb moeten doen deze blok. Die cursus recht is veel te formeel geschreven

Lorvet

Legacy Member
Getokkeld = ge trekt aan die snaar tot een bepaalde stand en laat hem dan los zodat hij beweegt => beginsnelheid is 0
Aangeslagen = ge geeft een korte lap op die snaar waardoor hij begint te bewegen => beginstand is 0.
Zo onthoud ik dat toch :unsure:

Vandaag slechte dag gehad, morgen eens deftig aan de oefeningen beginnen, ik ga voor ze allemaal op een dag maar weet nu al dat ik er te optimistisch in ben :p

En de enige muziek waarop ik niet kan leren is livemuziek, hetgeen ik wil vermijden (random geluiden) door muziek op te zetten komt juist veelvuldig voor daarbij, denk aan al dat geroep en gepraat van de zanger met het publiek. Normaal heb ik daar niets op tegen, maar om te leren is iets anders.

libaros

Legacy Member
Lorvet zei:
Getokkeld = ge trekt aan die snaar tot een bepaalde stand en laat hem dan los zodat hij beweegt => beginsnelheid is 0
Aangeslagen = ge geeft een korte lap op die snaar waardoor hij begint te bewegen => beginstand is 0.

Zo onthoud ik dat toch :unsure:

Vandaag slechte dag gehad, morgen eens deftig aan de oefeningen beginnen, ik ga voor ze allemaal op een dag maar weet nu al dat ik er te optimistisch in ben :p

En de enige muziek waarop ik niet kan leren is livemuziek, hetgeen ik wil vermijden (random geluiden) door muziek op te zetten komt juist veelvuldig voor daarbij, denk aan al dat geroep en gepraat van de zanger met het publiek. Normaal heb ik daar niets op tegen, maar om te leren is iets anders.

De prangende vraag is: studeren jullie taal en letterkunde of burgerlijk ingenieur?:unsure:

Burrid

Legacy Member
Racing_Genk zei:
90 pagina's gedaan maar wel de 90 vervelendste die ik heb moeten doen deze blok. Die cursus recht is veel te formeel geschreven

Maar wel 90 blzn. Dat geeft een moraalboost.
Hier is de gemiddelde bladsnelheid 20-30 pags per dag.
Ik heb nog steeds nachtmerries van mineralogie, gemiddeld 1 pagina per uur.. bah

Nunak

Legacy Member
Nas zei:
Studeren met al die tetten rondom u in de Therminal is echt moeilijk!

Ik vraag me altijd af hoe dat eigenlijk gaat in al die bibliotheken. Als iedereen daar even geil staat als iedereen die hier post lijkt te staan, dan moet dat toch een drukke bedoening zijn op die wc's?

Matt.

Legacy Member
Bekos zei:
Ik vraag me altijd af hoe dat eigenlijk gaat in al die bibliotheken. Als iedereen daar even geil staat als iedereen die hier post lijkt te staan, dan moet dat toch een drukke bedoening zijn op die wc's?

*rept zich naar de bib*

Het gaat weer voor geen meter vooruit. Nog maar 25blz gedaan vandaag en zou er toch nog minstens zoveel moeten doen...

Trouwens nog zoiets waarop ik elke blok terugkom: ik moet eens gaan zeilen, lijkt me echt leuk. :unsure:

edraket

Legacy Member
Lol @ stonertopic.

Nog altijd aan het verslag aan het werken. KANKERZOOI.

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
FA begint na een halve dag al tegen te steken :(
Wat een zever ook, al die correcties vanbuiten leren..


@Snowy: Heb je dat ook dat je na een tijd gewoon die correcties aan't doen bent, en eigenlijk vergeet waarom je die nu net moet doen? :p

Eerlijk gezegd vind ik FA nog redelijk interessant, gisteren stak recht zelf zo tegen dat ik effkes een uurtjes FA heb bekeken :p
Maar ik heb dat idd ook wel als ik niet frequent genoeg pauzeer dat ik vanalles optel en aftrek om dan tot de conclusie te komen dat ik eigenlijk niet meer weet wat ik nu eigenlijk aan het corrigeren was :p

Nu economie aan het leren dat gaat wel vlot :)

coldplayke zei:
De mensen die naar muziek luisteren tijdens het studeren: wat voor muziek is dat dan?
Ik probeer muziek zonder zang te nemen, anders wordt ik afgeleid door de tekst.

Ik luister muziek bij elk vak en luister het allemaal door elkaar :cool:
Van rap naar rock naar metal naar punk naar klassiek naar film naar skate naar hardcore (geen elecktronische hardcore) naar 90's naar 70's zelf 50' en 60's :p

Ik moet wel toegeven soms kan het helpen om je te beperken tot één artist omdat alles dan min of meer hetzelfde klinkt en dan word je neit afgeleid bij verandering van liedje. Maar opnieuw maakt genre niet zoveel uit imo, gewoon iets pakken dat bij je humeur van het moment past.

Ik hoor die tekst eigenlijk niet, eigenlijk nooit zelf ook niet in de auto ofzo. Ik ken dan ook niiets van lyrics zelf neit van mijn favoriete nummers :sad:

Eigenlijk alles behalve elektronische muziek omdat ik bij zo'n geboenk hele tijd het gevoel heb dat er iemand tegen mijn hoofd duwtjes geeft en dan kan ik mij niet concentreren :p

freakykiller

Legacy Member
libaros zei:
De prangende vraag is: studeren jullie taal en letterkunde of burgerlijk ingenieur?:unsure:

Ze zijn gewoon nog al vaag met hun definities in vraagstelling tbh, zo weinig mogelijk duidelijkheid. De streefnorm van firw !

Vandaag alvast slechte dag, te veel energie man man man !

Th1x4nG

Legacy Member
Ben ook nog wakker, moet m'n ma wekken om 3u15 zodat ze haar vlucht niet mist :p

Ma echt kapottt, gaan fitnessen tejust en diep gegaan, zou nu echt een goe dutje kunnen placeren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan