Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
syNk zei:Ik zou zeggen fout, overeenstemming over het goed en de prijs is voldoende
Tsubasa zei:Dilemma!
Wiskunde laten vallen en dan normaal slagen op de andere 5 (want komt zo genoeg tijd vrij) of alles proberen en dan eigenlijk toch ook sowieso (hoogstwaarschijnlijk) 1 buis, want voor financiële analyse heb ik maar 1,5dagen.
+ kans dat ik ook op micro buis (want ga niet genoeg tijd hebben om het 3e deel meer dan gewoon te lezen) + kleine kans dat ik op wiskunde buis (goed, ik onderschat mezelf hier mss op want heb er veel tijd voor uitgesteld, maar toch.). Kan natuurlijk ook (veel) geluk hebben en geen buizen hebben als ik voor het 2de ga + buis financiële zal deze zomer minder tijd innemen dan een buis wiskunde.
Deze beslissing moet 14 januari genomen worden, want dan begin ik aan wiskunde. Ma denk dat ik niet aan wiskunde zal beginnen die dag![]()
.
Edit. Voorwaarde aan mezelf: wel blijven gaan zoals gisteren alsof je tijd te weinig hebten niet beginnen slacken en dan ook te weinig tijd hebben om op die 5 examens te slagen.


Utred zei:Fucking nuon denkt dat ik ze geld moet en nu hebben ze al een externe firma daarvoor ingeschakeld, ookal heb ik het bedrag ondertussen voor de zekerheid al betaald in afwachting van dat het opgelost wordt. Efkes 186 euro voor een factuur van 60. Nu moet ik daar naar bellen tot er iemand oppakt en waarschijnlijk nog aangetekende brieven gaan sturen ook, wat ik ook al eens gedaan heb. Fuck ik heb hier echt geen tijd voor nu. Kutmongolen.

kga keer opsttaan maar ben niet content
Om 9u komt mijn ma binnen "ja kan nie op netwerk van mijn werk kga naar Brugge gaan werken gij moet de kuisvrouw binnenlaten om 10u30" Dus dan was ik al wakker om 9u en bleef ik wakker tot 10u30 door de gedachte dat ik sebiet weer ging mogen opstaan en dan sinds dat de kuisvrouw er is met al dat gestofzuig en lawaai ook niet veel meer kunnen slapen
nu oververmoeid proberen douchen en eten en dan eens beginnen
ad:TheRedDevils zei:Kuisvrouw is hier ook net begonnen met stofzuigen![]()


_ns_ zei:Ok thx, was ook mijn gedacht. Ik twijfelde wat aangezien de regels van koop (BW) van suppletief recht zijn.
Subai zei:

Iemand zei:Recht is zoals altijd grijs, dus als je je zaak kan beargumenrmteren maak je een kans volgens mij.
.TheRedDevils zei:EW/TEW/HIR?
FAO is het simpelste vak, als je dat goed voorbereid hebt is dat te doen op anderhalve dag (of is die prof veranderd? kon zijn dat ze met pensioen ging, weet het niet meer...) Als je die ratio's vanbuiten kent sta je al heel ver. Wiskunde is idd echt zwaar, ben dat examen nog niet vergeten. Onmogelijke oefening zat er daar in ^^
Mijn rooster suckt ook wel, om te beginnen 3 examens op 6 dagen en om te eindigen 3 examens op 16 dagen![]()

TheRedDevils zei:EW/TEW/HIR?
FAO is het simpelste vak, als je dat goed voorbereid hebt is dat te doen op anderhalve dag (of is die prof veranderd? kon zijn dat ze met pensioen ging, weet het niet meer...) Als je die ratio's vanbuiten kent sta je al heel ver. Wiskunde is idd echt zwaar, ben dat examen nog niet vergeten. Onmogelijke oefening zat er daar in ^^
Mijn rooster suckt ook wel, om te beginnen 3 examens op 6 dagen en om te eindigen 3 examens op 16 dagen![]()
. 'T is wiskunde I
$), zit in een schakeljaar. Die is niet zo moeilijk, weet ik wel, ma toch. Voorlopig toch liever zekerheid en 1 buis, maar ik moet de keuze eigenlijk nog niet maken.