Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Nunak

Legacy Member
Exorikos zei:
Respect voor de mensen die om 7u30 al aan het leren zijn in plaats van hier te posten.

Uw anciënniteit schiet echt de hoogte in. Ge klinkt al bijna als mijn moeder :s:s:s:s

Tsubasa

Legacy Member
Aangekondigd op: 2011-12-31 09:43:45

In 'documenten' heb ik een reeks (nieuwe en vroeger gebruikte) examenvragen geplaatst.

Uit deze reeks zullen de theoretische examenvragen komen (vragen over de cases niet inbegrepen), al of niet geparafraseerd. Op die manier heb je een duidelijk beeld van wat je kan verwachten en welke delen van de aangeduide leerstof met grote aandacht moeten bestudeerd worden.

Ja, merci, heb net 3,5 dagen gespendeerd aan dit vak. Goed op tijd man :ironic:

Baats

Legacy Member
In mijn cursus met oefeningen : "Oplossingen : zie extra blad".

Maar dat blad is nergens te vinden :sad::sad:

Subai

Legacy Member
Snowyflake zei:
hmmm ik ging eerst wachten tot na de examens om naar die serie te kijken maar zie net dat hij nieuw is en maar 4 afleveringen heeft dus zou mss niet slecht zijn voor op 1 januari eens te bekijken :D Dan heb ik voor de rest van de examens elke week 20 minuutjes om naar uit te kijken als het echt zo goed is :p Nu opt gemakske family guy kijken en eens wat vroeger in mijn bed kruipen :D

Family Guy is echt de beste ontspanning! :applause:

Bekos zei:

:rofl:


OT: toch nog een beetje proberen werken alvorens ik ga feesten.

Tsubasa

Legacy Member
Man, ik baal echt :doh:. Dit vak duurt ook echt veel langer als gedacht. In de les niet extreem veel zien maar dan plots komt er extra leerstof uit alle hoeken en gaten gekropen.

Morrissey

Legacy Member
Deze voormiddag al zo'n 70 slides kunnen doen van de 200, en al vrij grondig in het boek kunnen leren. Saai vak, maar het gaat vlotjes vooruit.

Exorikos

Legacy Member
TimeFtw zei:
Moet er tijdens het jaar dan niet gestudeerd worden? :p

Minder... :(

En eerlijk gezegd in mijn eerste 2 jaren wel veel tijdens de blok gepost. Mijn postcount in deze thread en punten zijn omgekeerd evenredig. Ik heb zo het gevoel dat het bij sommigen hier ook het geval gaat zijn.

Cadiuro

Legacy Member
Broer weggebracht die koeken ging zingen bij mijn grootouders (nichtje en neefje nog te klein om alleen te gaan, broer vond niet erg om mee te gaan want dan krijgt em zelf ook nog iets :p), beetje gitaar geoefend, tien pagina's van de geplande 30 gedaan (tzijn van die waar heel veel tijd in kruipt... Voornamelijk afleidingen die je dan ook helemaal moet kunnen), broer terug gaan ophalen. Deze namiddag de resterende 20pags en dan naar Leuven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan