aXl_
Legacy Member
Nicske91 zei:Hoeveel dagen zou ik voor dat vak uitrekken? Is het noodzakelijk dat je eigenlijk de theorie leert
. Ik heb gewoon zin om alleen die examens te maken, zien er nog te doen uit.
@Notp: hij heeft gezegd in de les dat je beiden op het examen ging krijgen. Nooit in de les gezeten zeker?![]()
Het is al ff geleden, maar ik heb daar indertijd een weekend in de blok aan gespendeerd en ik had 2 dagen in de examens. oefeningen zijn uiteraard het belangrijkste. Op het examen heb je alleen maar oefeningen.
? Is het noodzakelijk dat je eigenlijk de theorie leert 
). Op 2 dagen moet dat wel lukken.
. Geef mij de gewone pak dan maar.
ad:
.
