Tsubasa
Legacy Member
Brek zei:Gij doet toch een economische richting? Nog bij geen enkel vak varianties tegengekomen? Of in het middelbaar?
Dat was trouwens niet aanvallend bedoeld hoor, ik was gewoon verbaasd.![]()
Ok, cava
. Eigenlijk wel al eens tegen gekomen ooit (denk ik) ma nog niet dit semester buiten in dit vak dus. Heb het gewoon niet onthouden (geen idee meer wanneer) en was te tam voor internet hehe
. Wou meteen een eenvoudig "kern"antwoord van iemand van jullie en moest net gaan eten na die post.
) en da is dus echt uit alle mogelijke kanten da mensen zo zitten af te tellen naar Oudjaar e - een paar van unief, een aantal van middelbaar, een aantal van lagere school
(op 1:35 :'))

/neer
Dan heb ik voor de rest van de examens elke week 20 minuutjes om naar uit te kijken als het echt zo goed is
.
