Amerika
Legacy Member
Hallo,
ik ben dus tot de conclusie gekomen dat ik echt wel gefascineerd ben door computers, zowel het in elkaar steken als programmeren zelf/netwerken/... om het zo maar even te zeggen
Wel, het probleem is dat ik geen zak hier vanaf weet en ik wil er mij wel in mijn vrije tijd mee bezig houden, maarja, hoe begin je eraan?
Ik heb begrepen dat er hier een (groot?) aantal 'computerpro's'
p) zijn, mijn vraag is: 'Waar halen jullie al die kennis vandaan? Zijn jullie echt allemaal 20+? Of is er een manier om op jonge leeftijd toch al wat kennis te hebben?
Alle tips zijn handig en ik bedank jullie al op voorhand!
ik ben dus tot de conclusie gekomen dat ik echt wel gefascineerd ben door computers, zowel het in elkaar steken als programmeren zelf/netwerken/... om het zo maar even te zeggen
Wel, het probleem is dat ik geen zak hier vanaf weet en ik wil er mij wel in mijn vrije tijd mee bezig houden, maarja, hoe begin je eraan?
Ik heb begrepen dat er hier een (groot?) aantal 'computerpro's'
p) zijn, mijn vraag is: 'Waar halen jullie al die kennis vandaan? Zijn jullie echt allemaal 20+? Of is er een manier om op jonge leeftijd toch al wat kennis te hebben?Alle tips zijn handig en ik bedank jullie al op voorhand!


) 'BBS, Netwerkkaart, groen of oranjescherm enzovoorts' begrijp ik dus niets... Ik zoek idd ergens een deftig begin, ik hebal een minideeltje van een itunesU cursus 'programming methodolgy' doorlopen maar dat is in het engels en op universitair niveau...
kan iemand dit bevestigen/tegenspreken?