h0pje
Legacy Member
Ik hoop dat je dan nooit een bachelorproef moet schrijven of dat je een goeie spellingscorrector hebt. Sorry als het een beetje een venijnige opmerking lijkt maar komaan, iemand die wil verder studeren mag toch wel zijn Nederlands onder de knie hebben.
Soit, er is idd maar 1 manier om er achter te komen of het je zou lukken. Wie weet lukt het wel.
Soit, er is idd maar 1 manier om er achter te komen of het je zou lukken. Wie weet lukt het wel.




