Stefferke
Legacy Member
Hallo mede 9 livers
ik volg al een tijdje het forum hier(zoon 3 jaar ong) nu maar pas is geregistreerd.
ik sta nu voor een dilemma: verder studeren of gaan werken
nu heb ik zin om verder te gaan studeren namelijk bachelor EM optie procesautomatisatie.
Nu heb ik toen ik in het 3de jaar TSO zat een domme beslissing genomen en naar 4de jaar BSO gegaan.
De reden waarom zijn verschillende:
-Mijn punten waren niet goed om dat de concentratie er gewoon niet en deed niet echt moeite meer (mede omdat ik gepest werd en kon de directie niks schelen)
-Titularis dat de pest aan mij had (2jaar later is die zelf buiten gevlogen)
-En ik me afvroeg in het BSO heb je op het einde van de rit hetzelfde diploma
Nu heb ik mij dat wel al hard beklaagt. Mede omdat ik nu eigenlijk wel wil voort studeren.
Heb tot men 7de in het bso elektriciteit gevolgd. Zit momenteel ik een 7de jaar TSO en daar gaat het eigenlijk prima met mij. Daar heb ik wel geen wiskunde en geen examens.
Nu in TSO gaat het prima met mij moet er wat voor werken.
Nu ben ik van plan om volgendjaar een bachelor EM optie (proces)automatisatie te gaan volgen. Nu zijn er hier mensen die dat gedaan hebben?
Vonden die dat moeilijk? Is het doen baar voor iemand die uit het BSO komt?
Ik maak mij het meeste zorgen voor wiskunde en dynamica (en de examens)
Gaat hard en veel werken worden dat heb ik al door.
Alvast bedankt,
ik volg al een tijdje het forum hier(zoon 3 jaar ong) nu maar pas is geregistreerd.
ik sta nu voor een dilemma: verder studeren of gaan werken
nu heb ik zin om verder te gaan studeren namelijk bachelor EM optie procesautomatisatie.
Nu heb ik toen ik in het 3de jaar TSO zat een domme beslissing genomen en naar 4de jaar BSO gegaan.
De reden waarom zijn verschillende:
-Mijn punten waren niet goed om dat de concentratie er gewoon niet en deed niet echt moeite meer (mede omdat ik gepest werd en kon de directie niks schelen)
-Titularis dat de pest aan mij had (2jaar later is die zelf buiten gevlogen)
-En ik me afvroeg in het BSO heb je op het einde van de rit hetzelfde diploma
Nu heb ik mij dat wel al hard beklaagt. Mede omdat ik nu eigenlijk wel wil voort studeren.
Heb tot men 7de in het bso elektriciteit gevolgd. Zit momenteel ik een 7de jaar TSO en daar gaat het eigenlijk prima met mij. Daar heb ik wel geen wiskunde en geen examens.
Nu in TSO gaat het prima met mij moet er wat voor werken.
Nu ben ik van plan om volgendjaar een bachelor EM optie (proces)automatisatie te gaan volgen. Nu zijn er hier mensen die dat gedaan hebben?
Vonden die dat moeilijk? Is het doen baar voor iemand die uit het BSO komt?
Ik maak mij het meeste zorgen voor wiskunde en dynamica (en de examens)
Gaat hard en veel werken worden dat heb ik al door.
Alvast bedankt,



