Lara Croft
Legacy Member
Goedenavond iedereen,
Ik ga nu naar het 3de jaar BSO kantoor. Maar de vraag is kan ik na mijn 7de jaar nog bijstuderen. En voorwat? Ik heb redelijke punten. Ziehier mijn rapport:
Godsdienst: 85 %
Nederlands: 85 %
Frans: 90 %
Wiskunde: 82 %
Natuurwetenschappen: 83 %
ICT: 82 %
Handel/economie: 89 %
Lichamelijke opvoeding: 81 %
Muzikale opvoeding: 78 %
Plastische opvoeding: 85 %
Mode: 77 %
Maatschappelijke vorming: 87 %
Mijn wiskunde is niet perfect. Dus daarom heb ik mijn twijfels. En wat houd 'kantoor' in? Ik heb al van velen gehoort dat mensen die hun 7de jaar afgemaakt hebben en hun diploma secundair onderwijs hebben behaalt dat ze niet een goede loon hebben. Is dat waar?
Ik ga nu naar het 3de jaar BSO kantoor. Maar de vraag is kan ik na mijn 7de jaar nog bijstuderen. En voorwat? Ik heb redelijke punten. Ziehier mijn rapport:
Godsdienst: 85 %
Nederlands: 85 %
Frans: 90 %
Wiskunde: 82 %
Natuurwetenschappen: 83 %
ICT: 82 %
Handel/economie: 89 %
Lichamelijke opvoeding: 81 %
Muzikale opvoeding: 78 %
Plastische opvoeding: 85 %
Mode: 77 %
Maatschappelijke vorming: 87 %
Mijn wiskunde is niet perfect. Dus daarom heb ik mijn twijfels. En wat houd 'kantoor' in? Ik heb al van velen gehoort dat mensen die hun 7de jaar afgemaakt hebben en hun diploma secundair onderwijs hebben behaalt dat ze niet een goede loon hebben. Is dat waar?


