MrKend54l
Legacy Member
Even de TS starter uit zijn illusie halen. Als je uit een pure elektrische richting komt. En daarna doe je een puur elektrisch specialisatiejaar, dan vernauw je uw kansen zo veel dat een bachelor zeer moeilijk is.
Het is uiteraard mogelijk als je heel de vakantie en zelfs nu al bijlessen wiskunde volgt. Vergeet niet dat uw kennis van wiskunde wat je ook mag denken veel te zwak is.
Je hebt nog nooit iets gehad van mechanica wat toch ook een grote handicap is, de meeste mensen die EM gaan doen hebben een voorsprong in de technische vakken waardoor ze hier minder moeite in moeten steken.
Jij hebt enkel voorsprong in elektriciteit wat opzich goed is. Maar onderschat mechanica niet. Vanaf de eerste week beginnen ze te gooien met momenten en krachten, energie, evenwichten,...
Het is uiteraard mogelijk als je heel de vakantie en zelfs nu al bijlessen wiskunde volgt. Vergeet niet dat uw kennis van wiskunde wat je ook mag denken veel te zwak is.
Je hebt nog nooit iets gehad van mechanica wat toch ook een grote handicap is, de meeste mensen die EM gaan doen hebben een voorsprong in de technische vakken waardoor ze hier minder moeite in moeten steken.
Jij hebt enkel voorsprong in elektriciteit wat opzich goed is. Maar onderschat mechanica niet. Vanaf de eerste week beginnen ze te gooien met momenten en krachten, energie, evenwichten,...