Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
crossfader zei:hallo allemaal, dit is misschien beetje rare thread maar ik zal het eens proberen uit te leggen
ik zit in een 7ndejaar BSO electrische installaties, en na dit jaar zou ik graag nog enkele jaren hoger onderwijs volgen, maar ik heb hier enkele vragen over
zoals de meeste onder jullie wel weten stelt de algemene vorming in het BSO niet veel voor, waardoor ik denk ik wel een achterstand heb in taal/wiskunde.
hierdoor zit ik hier met twijfels ofdat hoger onderwijs niet te zwaar gaat zijn..
ik zou graag enkele mensen die in ongeveer dezelfde situatie zitten/hebben gezeten achter hun mening vragen.
alvast bedankt op voorand
greetz cros
, der zitten er een paar bij mij in de klas die hetzelfde als u hebben gedaan en die na de 2de week " verdwenen" zijn...
en de cantussen achteraf ook meedoen e 
crossfader zei:het is dus echt wel een technische richting die ik uitwil
heb al eens websites bezocht van plantijn en kdg hiervoor
frans is niet echt probleem voor me aangezien ik minstens 1-2 maanden per jaar in frankrijk verblijf, ik denk dat het struikelvak wiskunde gaat worden, kan ik bvb nu al avondschool volgen op voorbereiding tot volgend jaar?
@22, ik kan perfect nederlands als ik daar moeite voor doe, wat op dit moment niet het geval is...

crossfader zei:het is dus echt wel een technische richting die ik uitwil
heb al eens websites bezocht van plantijn en kdg hiervoor
frans is niet echt probleem voor me aangezien ik minstens 1-2 maanden per jaar in frankrijk verblijf, ik denk dat het struikelvak wiskunde gaat worden, kan ik bvb nu al avondschool volgen op voorbereiding tot volgend jaar?
@22, ik kan perfect nederlands als ik daar moeite voor doe, wat op dit moment niet het geval is...
(de wijze woorden van ne prof.)
als het ni voor de taal is ga dan voor de wijven 
Waldorf zei:Als Wiskunde echt te veel is om in één jaar bij te benen, kan je het eerste jaar nog altijd opnieuw doen aangevuld met een IAJ (of hoe dat nu ook tegenwoordig heet). Tegenwoordig werken de meeste scholen met modules zoals wiskunde 1 en 2 en dan kan je het eerste jaar concentreren op de eerste module en het jaar daarop het tweede. Dit is eerder een worst case scenario, maar 't is absoluut geen schande om het eerste jaar over te doen. Eerstejaarsstudenten vinden het eerste jaar zo leuk dat de helft besluit om het daarna opnieuw te doen![]()

en het zijn semestervakken (2de jaar engels en duits, 3de jaar frans)
en het zijn semestervakken (2de jaar engels en duits, 3de jaar frans)[/QUOTE]
wel dikke shit op 18 weken alles kennen :doh: maar hier en daar een orgieke en da lukt wel zele 
en het zijn semestervakken (2de jaar engels en duits, 3de jaar frans)[/QUOTE]
wel dikke shit op 18 weken alles kennen :doh: maar hier en daar een orgieke en da lukt wel zele
[/QUOTE]
crossfader zei:het is dus echt wel een technische richting die ik uitwil
heb al eens websites bezocht van plantijn en kdg hiervoor
frans is niet echt probleem voor me aangezien ik minstens 1-2 maanden per jaar in frankrijk verblijf, ik denk dat het struikelvak wiskunde gaat worden, kan ik bvb nu al avondschool volgen op voorbereiding tot volgend jaar?
@22, ik kan perfect nederlands als ik daar moeite voor doe, wat op dit moment niet het geval is...
jop, gij ook ofzo?--ST!TRO-- zei:offtopic: dbk, zit ge toevallig in boom?

)
NSA.Rhinox zei:Ik zit min of meer in dezelfde situatie als threadstarter. Laatste jaar, BSO-richting, volgend jaar univ (eindelijk besluit kunnen nemen). Een raadgeving/preek die altijd terugkomt is dat als ge ervoor werkt ge er komt. Het zijn 3 of 4 harde knokjaren, maar later zult ge de vruchten plukken. Als ge dan iemand tegenkomt die zei dat ge het ni zou halen en uw diploma onder zijne neus schuift... Ge snapt me wel
Als het u kan boeien: in het krokusverlof zijn het openlesdagen aan de hogescholen en universiteiten. Het kan maar helpen...
Gromme zei:Ga ervoor man, echt waar...
Als je dat wilt doen moet je het doen...En dan zet je je wel in. Ik kom zelf ook uit een BSO richting en ben toch blij dat ik op hogeschool zit.
