Archief - Benarde situatie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vrborgn

Legacy Member
mister__ID zei:
Troll written all over. Heeft de middelbare school niet afgewerkt maar staat wel te zwaaien met moeilijke woordjes die je daar zelfs nog niet leert.

jij wilt precies echt op u geweten hebben dat er nog andere mensen misbruikt worden?? ofwel is dit verhaal een grap om je saaie zondag door te koen. eerder dat tweede vrees ik

mister__ID

Legacy Member
vrborgn zei:
jij wilt precies echt op u geweten hebben dat er nog andere mensen misbruikt worden?? ofwel is dit verhaal een grap om je saaie zondag door te koen. eerder dat tweede vrees ik

Heb ik dat ooit gezegd? Overdrijf anders nog een beetje... Serieus gast, ga niet met zulke dingen naar een gameforum, dergelijke zaken zijn gedoemd om trollthreads genoemd te worden. :ironic:

Edit: waarom zou ik iets op mijn geweten hebben dat ik niet gedaan heb?

vrborgn

Legacy Member
mister__ID zei:
Heb ik dat ooit gezegd? Overdrijf anders nog een beetje... Serieus gast, ga niet met zulke dingen naar een gameforum, dergelijke zaken zijn gedoemd om trollthreads genoemd te worden. :ironic:

Edit: waarom zou ik iets op mijn geweten hebben dat ik niet gedaan heb?

Morgen zullen wel snel zien wie dat er hier liegt. Ik bel morgen naar het kabinet van de bevoegde minister en zal hem confronteren met dit bericht. Als burger heb ik het plicht om te bellen. Stel dat je verhaal klopt dan lopen nog andere mensen in gevaar en wat met hen ?

Jones2020

Legacy Member
vrborgn zei:
Morgen zullen wel snel zien wie dat er hier liegt. Ik bel morgen naar het kabinet van de bevoegde minister en zal hem confronteren met dit bericht. Als burger heb ik het plicht om te bellen. Stel dat je verhaal klopt dan lopen nog andere mensen in gevaar en wat met hen ?

Mijn reactie..

YaMo

Legacy Member
vrborgn zei:
Morgen zullen wel snel zien wie dat er hier liegt. Ik bel morgen naar het kabinet van de bevoegde minister en zal hem confronteren met dit bericht. Als burger heb ik het plicht om te bellen. Stel dat je verhaal klopt dan lopen nog andere mensen in gevaar en wat met hen ?

Ik denk dat je met de verkeerde account gepost hebt ofzo...
Ik kan niet meer volgen.

vrborgn

Legacy Member
YaMo zei:
Ik denk dat je met de verkeerde account gepost hebt ofzo...
Ik kan niet meer volgen.

Uw ego is te groot, ge vind blijkbaar dat ge speciaal zijt ofzo, of dat er aan uw 'specialigheid' meer aandacht moet besteed worden. Nee hoor, iedereen is vervangbaar, jij bent niets en zal nooit iets zijn. Blijkbaar zijt ge mentaal nog steeds te zwak om dat onder ogen te zien zonder het uw leven te laten beheersen, terug aan de pillen dus zeg ik u.

mister__ID

Legacy Member
Jup, nu overdrijft die echt ze :p Of ga je echt iedereen wat beginnen verwijten die iets reageert hier? :lol:
Wat YaMo zei verdient compleet niet wat jij hem verwijt. Wat jij zegt is zelfs irrelevant tot zijn reactie. Volgens mij zouden hier beter eens wat mods de kuis komen doen.

Edit: wat je tegen mij zei is van hetzelfde, wat heeft jouw BS te maken met wat ik zei? :s

YaMo

Legacy Member
vrborgn zei:
Uw ego is te groot, ge vind blijkbaar dat ge speciaal zijt ofzo, of dat er aan uw 'specialigheid' meer aandacht moet besteed worden. Nee hoor, iedereen is vervangbaar, jij bent niets en zal nooit iets zijn. Blijkbaar zijt ge mentaal nog steeds te zwak om dat onder ogen te zien zonder het uw leven te laten beheersen, terug aan de pillen dus zeg ik u.

Dat kan jij wel zeggen.

Maar ik ben slechts een eenzame jongen van 22
een zoekende ziel op weg naar wat geringe verlichting!

Ik word hier veroordeeld door de goegemeente
terwijl mijn luttele misdaad er slechts in bestaat
de "tough guy" uit te hangen op een forum!

Moet dit getergde wrak van wat ooit een mens genoemd kon worden
zo TOT IN HET BOT bespot worden
daarbij zinsneden aanwendend die anderen reeds neergepend hadden?

Ik dacht het NIET!

My trolling days
are over



zie ik kan het ook

vrborgn

Legacy Member
mister__ID zei:
Jup, nu overdrijft die echt ze :p Of ga je echt iedereen wat beginnen verwijten die iets reageert hier? :lol:
Wat YaMo zei verdient compleet niet wat jij hem verwijt. Wat jij zegt is zelfs irrelevant tot zijn reactie. Volgens mij zouden hier beter eens wat mods de kuis komen doen.

Edit: wat je tegen mij zei is van hetzelfde, wat heeft jouw BS te maken met wat ik zei? :s

Dat je geholpen wilt worden en alles wilt vergeten wil ik nog begrijpen. Maar je spreek jezelf constant tegen en heb nog nooit zoveel onzin gehoord.

u verhaal kunde vergelijken met een blok kaas, dat vol met gaten zit. Man, Man,.
Degene die wel iets met u verhaal kan doen is geert, daar al is geprobeerd? het einde jaar is inzicht..

vrborgn

Legacy Member
YaMo zei:
Dat kan jij wel zeggen.

Maar ik ben slechts een eenzame jongen van 22
een zoekende ziel op weg naar wat geringe verlichting!

Ik word hier veroordeeld door de goegemeente
terwijl mijn luttele misdaad er slechts in bestaat
de "tough guy" uit te hangen op een forum!

Moet dit getergde wrak van wat ooit een mens genoemd kon worden
zo TOT IN HET BOT bespot worden
daarbij zinsneden aanwendend die anderen reeds neergepend hadden?

Ik dacht het NIET!

My trolling days
are over



zie ik kan het ook

terug aan de pillen zeg ik u

vrborgn

Legacy Member
zie je ik kan ook de klootzak uithangen. en veel beter dan jullie allemaal samen, voor mijn part beter dan ieder persoon op dit forum samen.

wees een klootzak tegen mij ik zal de grootste klootzak worden die ge ooit kan tegenkomen. in het echt was het mijn vuist op uw muil. ik heb mijn vragen gesteld en nu kan het me allemaal geen zak meer schelen. de paar mensen die dan toch iets zinnigs zegden; mijn dank, dat meen ik.

mister__ID

Legacy Member
vrborgn zei:
zie je ik kan ook de klootzak uithangen. en veel beter dan jullie allemaal samen, voor mijn part beter dan ieder persoon op dit forum samen.

wees een klootzak tegen mij ik zal de grootste klootzak worden die ge ooit kan tegenkomen. in het echt was het mijn vuist op uw muil. ik heb mijn vragen gesteld en nu kan het me allemaal geen zak meer schelen. de paar mensen die dan toch iets zinnigs zegden; mijn dank, dat meen ik.

Dus nu ga je al beginnen met vuisten op muilen? :rofl: Jup, moet je echt bij mij mee dreigen... Sorry, maar iemand die naar geweld grijpt, krijgt van mij geen beetje respect. :crazy:

mister__ID

Legacy Member
Ik heb uw verhaal gelezen en ik zat er echt mee in, spijtig dat die dingen u overkomen zijn. Maar als u zomaar mensen van dingen verwijt, die ze totaal niet verdiend hebben, dan vind ik dat er toch overgaan. Ik respecteer volledig uw keuze als je de draad terug wilt oppakken, maar ik las hier dat je zei dat je met je leven verder wilde gaan. Dan moet je vooral ergens op een forum gaan smijten. Stel uzelf eens de vraag, als u nu al naar geweld gaat grijpen, hebben ze u dan niet ietsje te vroeg vrij gelaten daar?

vrborgn

Legacy Member
mister__ID zei:
Dus nu ga je al beginnen met vuisten op muilen? :rofl: Jup, moet je echt bij mij mee dreigen... Sorry, maar iemand die naar geweld grijpt, krijgt van mij geen beetje respect. :crazy:

wat ik persoonlijk hilarischer vind is dat ik deze volledige pagina al u reacties geef dat ik gecopy en paste heb van andere mensen op vorige pagina's en gij daarop reageert en vragen stelt en ik daar mijn plezier uithaal uit uw simpelheid.

mister__ID

Legacy Member
vrborgn zei:
wat ik persoonlijk hilarischer vind is dat ik deze volledige pagina al u reacties geef dat ik gecopy en paste heb van andere mensen op vorige pagina's en gij daarop reageert en vragen stelt en ik daar mijn plezier uithaal uit uw simpelheid.

Ik had gewoon geen zin om alle reacties te lezen. Kun je het mij kwalijk nemen, gezien al de zever die hier al uitgekraamd werd?

vrborgn

Legacy Member
als ik dit hier niet op had gesmeten... waar anders ?

doen alsof het er nooit was zal niemand helpen. uiteindelijk komt dat allemaal weer terug vroeg of laat. dat achtervolgt u.

wat ik echt wil is de vraag die ik mezelf nu stel. en wat ik echt wil is antwoorden op de golf van vragen dat die tijd dat ik daarin doorbracht teweeg brengt. wat ik echt wil in dit leven en hoe het te bereiken. ik zou me graag bezighouden met aan de ene kant schrijven en de andere acteren. omdat dat twee dingen zijn waarin ik me kan uitleven. kijk naar Matthias Schoenaerts, heeft zelf in z'n jeugd in een instelling gezeten om dezelfde reden als mij geloof ik. het levende bewijs dat zulke pijn de wil tot grote verandering kan doorbrengen, en dat heeft het bij mij ook.

mister__ID

Legacy Member
vrborgn zei:
als ik dit hier niet op had gesmeten... waar anders ?

doen alsof het er nooit was zal niemand helpen. uiteindelijk komt dat allemaal weer terug vroeg of laat. dat achtervolgt u.

wat ik echt wil is de vraag die ik mezelf nu stel. en wat ik echt wil is antwoorden op de golf van vragen dat die tijd dat ik daarin doorbracht teweeg brengt. wat ik echt wil in dit leven en hoe het te bereiken. ik zou me graag bezighouden met aan de ene kant schrijven en de andere acteren. omdat dat twee dingen zijn waarin ik me kan uitleven. kijk naar Matthias Schoenaerts, heeft zelf in z'n jeugd in een instelling gezeten om dezelfde reden als mij geloof ik. het levende bewijs dat zulke pijn de wil tot grote verandering kan doorbrengen, en dat heeft het bij mij ook.

Doe een toelatings examen voor een dergelijke school. Volgens mij moet je nu wel een jaar wachten want die zijn denk ik enkel eind juni, begin juli (vriendin van me deed die examens ook.) Als dat is wat je echt wil, zal je er uiteindelijk wel geraken. Al moet je wel realistisch blijven en erbij nemen dat de kans dat je doorbreekt als Matthias Schoenaerts klein is en je zal moeten beperken tot toneelvoorstellignen. Mijn vijandigheid tegenover u rust op een misverstand vrees ik. In any way, ik trek mij er niets meer van aan, succes met de rest die hier reageert. :)

vrborgn

Legacy Member
OK coole reactie,
vijandigheid is nergens voor nodig
ik ben een erg aardige gast in het echte leven maar soms kan ik kwaad worden als mensen anderen opzettelijk schade willen toebrengen of er met mijn voeten gespeeld wordt. als ik aan zoiets zou meedoen, bij een professionele toneelschool, dan denk ik ook dat ze verwachten dat je al een cv hebt in die wereld en momenteel heb ik dat niet. anderzijds, informatie wat betreft betaalbare workshops in schrijven zou ik ook appreciëren. eventueel in de omgeving van Gent als iemand hiervan afweet.

mister__ID

Legacy Member
vrborgn zei:
OK coole reactie,
vijandigheid is nergens voor nodig
ik ben een erg aardige gast in het echte leven maar soms kan ik kwaad worden als mensen anderen opzettelijk schade willen toebrengen of er met mijn voeten gespeeld wordt. als ik aan zoiets zou meedoen, bij een professionele toneelschool, dan denk ik ook dat ze verwachten dat je al een cv hebt in die wereld en momenteel heb ik dat niet. anderzijds, informatie wat betreft betaalbare workshops in schrijven zou ik ook appreciëren. eventueel in de omgeving van Gent als iemand hiervan afweet.

Niet nodig, die vriendin van mij moest zich gewoon gaan inschrijven, een toelatings examen afleggen en daar gaan studeren. Dit is wel middelbare school, maar ik denk dat een school voor jouw leeftijd gelijkaardig zal zijn. Dat toelatingsexamen bestaat uit het vanbuiten leren van een script, dat voorbrengen en het zingen van enkele liedjes. Een CV zal je niet nodig hebben, alle acteurs hebben het ooit ook moeten leren he :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan