vrborgn
Legacy Member
sneax zei:Wat wilt ge? Wat zijn uw doelen? Doe wat nodig is om die doelen te bereiken (daar zullen ook minder aangename dingen bij zijn).
En ja, ge zijt niets, niemand kijkt naar u om en nobody cares, dat is nu eenmaal de wereld, live with it. Als ge geen doelen hebt en zin hebt in niets dan zijde depressief dan kunde best terug nr waar ge van gekomen zijt.
kent ge die uitdrukking, life is a joke and death is the punchline. dat geld ook voor u, ook gij zult in een kist eindigen net zoals iedereen die een bericht naliet op deze pagina's. of misschien gecremeert of iets anders en orginelers. reality check. dus zeggen dat ik niets ben is slechts een reflectie geven van uzelf. uw woorden betekenen niets voor mij.

of dikke troll maar als het dat laatste is is het toch maar onnozel, ik kan genieten van trollthreads maar deze is dan toch niet zo goed gedaan!