Archief - Benarde situatie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vrborgn

Legacy Member
sneax zei:
Wat wilt ge? Wat zijn uw doelen? Doe wat nodig is om die doelen te bereiken (daar zullen ook minder aangename dingen bij zijn).

En ja, ge zijt niets, niemand kijkt naar u om en nobody cares, dat is nu eenmaal de wereld, live with it. Als ge geen doelen hebt en zin hebt in niets dan zijde depressief dan kunde best terug nr waar ge van gekomen zijt.

kent ge die uitdrukking, life is a joke and death is the punchline. dat geld ook voor u, ook gij zult in een kist eindigen net zoals iedereen die een bericht naliet op deze pagina's. of misschien gecremeert of iets anders en orginelers. reality check. dus zeggen dat ik niets ben is slechts een reflectie geven van uzelf. uw woorden betekenen niets voor mij.

fragflap

Legacy Member
Hwer zei:
OT en Flagflap een en dezelfde persoon?

Het is bedtijd. Je moest al lang in u bed liggen!


Dat je geholpen wilt worden en alles wilt vergeten wil ik nog begrijpen. Maar je spreek jezelf constant tegen en heb nog zoveel onzin gehoord. Als je met deze verhaal afkomt bij een normaal psycholoog die zal ervoor zorgen dat je levenslang geïnterneerd word. Ben je zeker dat je überhaupt in een instelling hebt gezeten ?

Het is heel simpel als je de naam van de instelling niet zegt dan verdien je niet om geholpen te worden. u verhaal kunde vergelijken met een blok kaas, dat vol met gaten zit. Man, Man,.
Degene die wel iets met u verhaal kan doen is geert, daar al is geprobeerd, het einde jaar is inzicht..

vrborgn

Legacy Member
@ hierboven

ge zijt ook niet van de snuggerste thuis denk ik, psychologen kunnen u helemaal niet eens interneren. Ik zou eens goed lachen als er ene mij kwam vertellen dat ze dat ging doen. als ik echt eerlijk moet zijn, geef haar vijftien minuten met mij en ik denk dat ze zichzelf laat opnemen. Ik heb het niet zo voor psychologen of psychiaters, weet je waarom ?

omdat ik vind dat mensen elkaar zouden moeten kunnen helpen in deze kille kapitalistische samenleving waarin we dat soort dingen die ons mens maken vergeten. elkaar helpen en niet voor het geld. Ik heb er nog zulke gekent je ziet dat dat enkel om het geld gaat, die beledigen u waar ge bij zit maar als ge hard genoeg op hun fancy bureau slaat dat het barsten begint te vertonen dan weten zij ook hoelaat het is. soms kunt ge teveel shit hebben meegemaakt om zoiets te pikken.

fragflap

Legacy Member
wat een wartaal: heb je een toetsenbord zonder leestekens gekocht ?

Heb je wel in belgie gezeten ? Waarom wil je de naam van de instelling niet vrijgeven, heb je nog dingen te verbergen die het daglicht niet mogen zien ? Dus wat is de naam van de instelling.

JIJ WILT PRECIES ECHT OP U GEWETEN HEBBEN DAT ER NOG ANDERE MENSEN MISBRUIKT WORDEN?? OFWEL IS DIT VERHAAL EEN GRAP OM JE SAAIE ZONDAG DOOR TE KOEN. EERDER DAT TWEEDE VREES IK

vrborgn

Legacy Member
het is al enkele jaren geleden, die man werkt daar nietmeer nu en IK BEN OOK NOOIT MISBRUIKT GEWEEST

poging tot is niet hetzelfde, maar ik heb mezelf goed verweerd en zover ik weet pikte ie niemand anders eruit behalve ik. vanaf dag één toonde die vent al dat mijn aanwezigheid daar hem ni aanstond. en 't is ook een gay of biseksueel. ie keek altijd toe als mensen zich daar gingen omkleden in die smerige kledij die ze u daar gaven. andere mensen daar deden hun job al keken ze ook niet om naar mij, en ik had het nodig want destijds had ik het geestelijk echt zwaar. 'k was aan het afzien en had daar nooit mogen zijn.

sneax

Legacy Member
vrborgn zei:
kent ge die uitdrukking, life is a joke and death is the punchline. dat geld ook voor u, ook gij zult in een kist eindigen net zoals iedereen die een bericht naliet op deze pagina's. of misschien gecremeert of iets anders en orginelers. reality check. dus zeggen dat ik niets ben is slechts een reflectie geven van uzelf. uw woorden betekenen niets voor mij.

Ge rolt uzelf in zelfbeklag, dat vind ik zielig en zwak. Ja, ik ga in een kist belanden, mijn leven betekend niets, ik zal na mijn dood niet herrinerd worden, hell, wie weet beteken zelfs voor ik dood ben wel niets meer voor niemand. Voor mij is dat geen probleem hoor.

Ff reality check, het is JIJ dat er niet mee omkan. Uw ego is te groot, ge vind blijkbaar dat ge speciaal zijt ofzo, of dat er aan uw 'specialigheid' meer aandacht moet besteed worden. Nee hoor, iedereen is vervangbaar, jij bent niets en zal nooit iets zijn. Blijkbaar zijt ge mentaal nog steeds te zwak om dat onder ogen te zien zonder het uw leven te laten beheersen, terug aan de pillen dus zeg ik u.

En dingen die ge wilt doen moet ge gewoon DOEN, al uw verdere uitvluchten zijn verdoken luiheid. Wilt ge weg uit deze maatschappij dan is dat altijd mogelijk, ge kunt altijd ergens in de broes gaan leven hoor. Ge zult wel eerst een jaartje of 3 moeten werken en veel sparen om er te geraken maar eenmaal ge er zijt zijde van alles vanaf. Maar 3 jaar werken ziede wss niet zitten.

vrborgn

Legacy Member
wat ge ook moet weten is als ge tegenwerkt en hen het leven zuur maakt, ge moogt psychotisch zijn of aan een neurose lijden maakt niet uit, als ze u lastig vinden krijgt ge ook nog een etiket erbij van "autisme" of "iq van 75" etc en dat geven ze dan door aan iedereen die daar werkt wat eigenlijk een reden is om u nog brutaler te behandelen. als je iets zou vertellen aan uw ouders hierover of dat u iets aangedaan is dan hebben ze altijd die gefabriceerde etiketten om aan de buitenwereld te tonen. en dan spreken ze over "licht mentaal gehandicapte jongeren" en alles om u onbekwaam te laten lijken terwijl ge verdomme bijvoorbeeld met een psychose zijt aan het vechten en daar niet eens een behandeling voor krijgt omdat ze niet over voldoende adequaat personeel zouden beschikken!!!!

hashtag

Legacy Member
not sure if delusional or putting stuff in his nose.

Hoe dan ook gebeuren er nog wel degelijk geschifte dingen achter deuren van instellingen, zelfs in ziekenhuisvleugels. 24u vastketenen aan uw bed zodat ge in uw eigen urine moet slapen, maar een meisje van 18 met al jarenlang zelfmoordneigingen laten ze dan ongestoord zodat ze haareigen kan ophangen met het snoer van de televisie.

fragflap

Legacy Member
sorry man, je bent een gevaar voor de maatschappij. Gelukkig woon ik niet in OVL ik zou u echt niet als gebuur hebben. Mss is naar een schrijver gaan hij zal ongetwijfeld iets met u verhaal aanvangen

vrborgn

Legacy Member
sneax zei:
Ge rolt uzelf in zelfbeklag, dat vind ik zielig en zwak. Ja, ik ga in een kist belanden, mijn leven betekend niets, ik zal na mijn dood niet herrinerd worden, hell, wie weet beteken zelfs voor ik dood ben wel niets meer voor niemand. Voor mij is dat geen probleem hoor.

Ff reality check, het is JIJ dat er niet mee omkan. Uw ego is te groot, ge vind blijkbaar dat ge speciaal zijt ofzo, of dat er aan uw 'specialigheid' meer aandacht moet besteed worden. Nee hoor, iedereen is vervangbaar, jij bent niets en zal nooit iets zijn. Blijkbaar zijt ge mentaal nog steeds te zwak om dat onder ogen te zien zonder het uw leven te laten beheersen, terug aan de pillen dus zeg ik u.

En dingen die ge wilt doen moet ge gewoon DOEN, al uw verdere uitvluchten zijn verdoken luiheid. Wilt ge weg uit deze maatschappij dan is dat altijd mogelijk, ge kunt altijd ergens in de broes gaan leven hoor. Ge zult wel eerst een jaartje of 3 moeten werken en veel sparen om er te geraken maar eenmaal ge er zijt zijde van alles vanaf. Maar 3 jaar werken ziede wss niet zitten.

man, omdat ik dit vertel rol ik mezelf in zelfmedelijden? als ge niet wil lezen wat ik zei leef dan verder in uw cocon die ge houdt voor "de echte wereld" en blijf vooral wegkijken van de individuele verhalen om inplaats daarvan u over te geven aan de celebrityafvalcultuur van vandaag op tv. ik ben er zeker van dat dat u beter zal bevallen dat soort neppe zever.

alles wat ge zegt om mij af te breken is slechts een reflectie van uw freudiaanse ego. ge zijt duidelijk onzeker over uzelf en komt hier iemand die meer shit in z'n leven heeft meegemaakt dan gij in tien levens te beledigen en te willen zien plooien maar gij zult nog eerder op de grond voor mijn voeten liggen dan ik ooit zou zwichten en uw bullshit hier slikken, loser. ik ben gelijk julian assange weet ge, de waarheid zal overwinnen en dat ik dit vertelde en wat het met me gedaan heeft is noodzakelijk.

sneax

Legacy Member
Mental case :D of dikke troll maar als het dat laatste is is het toch maar onnozel, ik kan genieten van trollthreads maar deze is dan toch niet zo goed gedaan!

fragflap

Legacy Member
ze hebben u te vroeg losgelaten denk ik. Julian assenage zijn naam misbruiken is een schande. Alles wat hij zegt kan hij eveneens staven op officele documenten en zegt alles wat hij weet.

Arcturus

Legacy Member
" ik ben gelijk julian assange weet ge, de waarheid zal overwinnen en dat ik dit vertelde en wat het met me gedaan heeft is noodzakelijk."

so.. speak up.

Als het troll is... is het lame, zo'n dingen zijn niet om mee te lachen.

Lijkt me ook te welbespraakt om een "mental case" te zijn.


Als het allemaal waar is. Dan moet je aanvechten wat er gebeurd is met je.
Zo'n dingen kan je niet vergeten en vergeven. Je kan er van vluchten, maar vroeg of laat, stort je toch in. Zo'n dingen blijven sluimeren in je hoofd.

vrborgn

Legacy Member
ik wou dat ik kon zeggen dat ik het allemaal uit m'n duim had gezogen, geloof me ik wou dat ik dat kon...

maar ik heb een webcam video gemaakt voor jullie om te bewijzen dat het weldegelijk menens is en dat ik jullie allemaal niet zojuist O je weet wel, in de reet heb genomen, bij de ballen heb gegrepen, in de poes heb genaaid?

op het einde werd ik wel tamelijk emotioneel maar ik moest dit doen begrijp je

dit is de video ;'(

vrborgn

Legacy Member
Arcturus zei:
" ik ben gelijk julian assange weet ge, de waarheid zal overwinnen en dat ik dit vertelde en wat het met me gedaan heeft is noodzakelijk."

so.. speak up.

Als het troll is... is het lame, zo'n dingen zijn niet om mee te lachen.

Lijkt me ook te welbespraakt om een "mental case" te zijn.


Als het allemaal waar is. Dan moet je aanvechten wat er gebeurd is met je.
Zo'n dingen kan je niet vergeten en vergeven. Je kan er van vluchten, maar vroeg of laat, stort je toch in. Zo'n dingen blijven sluimeren in je hoofd.

Wat bedoel je met aanvechten ? Elaboreer.

mister__ID

Legacy Member
Troll written all over. Heeft de middelbare school niet afgewerkt maar staat wel te zwaaien met moeilijke woordjes die je daar zelfs nog niet leert.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan