Archief - WIP: modelbattle > Dresse

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
miss een idee voor als der brokstukken zijn, zorgen dat er banden kunnen naar beneden zakken waardoor alles wa hoger komt en ge derover kunt manouvreren ? :p

dresse

Legacy Member
tis ne racekar voor op deftige ijsbaan.
onder ne formule 1 wagen zitten ook geen skie's voor moest em toevallg sneeuw tegenkomen. of rupsbanden voor moest em ne vluchtheuvel tegenkomen...

Belgianbonzai

Legacy Member
dresse zei:
tis ne racekar voor op deftige ijsbaan.
onder ne formule 1 wagen zitten ook geen skie's voor moest em toevallg sneeuw tegenkomen. of rupsbanden voor moest em ne vluchtheuvel tegenkomen...

gij hebt dus gewoon een veredelde bobslee.... zo lame :p

Floyd

Legacy Member
En waar gaat ge aliens tegenkomen op een racebaan, om het hof te kunnen maken met uw torpedo's? xD

dresse

Legacy Member
racekar = porsche, ferrarie, lamborgini, ... -> rijdt ook op gewone weg
deftige ijsbaan = te vergelijken met autosnelweg.

heb nergens gezegd dat ie alleen op een racebaan rijdt. wel op een deftige ijsbaan. maar aangezien in mijn ogen in de toekomst alle wegen uit ijs gemaakt worden is elke openbare weg een deftige ijsbaan.
en ja, daar kunt ge aliens tegenkomen :)

men voorbeeld van de f1 was misschien een beetje verwarrend voor ulle :)

Holy Paladin

Legacy Member
ok geen pitbabes dus, maar ferraris en lamborghinis worden ook veel vergezeld door mooie deernes :)

en om uw torpedos iets geloofwaardiger te maken kunt ge natuurlijk ook zeggen dat ze dienen om bompa's en golfkes uit de weg te schieten

dresse

Legacy Member
indeed.
interior.jpg

beetje gewerkt aant interieur. aanhechtingspunten voor de riemen benk nog vergeten, ma zagk pas alst gerenderd was. post het toch maar.
en dit keer liefst on topic blijven :)

orez

Legacy Member
Holy Paladin zei:
ok geen pitbabes dus, maar ferraris en lamborghinis worden ook veel vergezeld door mooie deernes :)

en om uw torpedos iets geloofwaardiger te maken kunt ge natuurlijk ook zeggen dat ze dienen om bompa's en golfkes uit de weg te schieten

denk ni da golfkes of bompa's tot op die baan gaan raken :p die ligge plat voordagge et beseft :D

Holy Paladin

Legacy Member
mja ik zou deuren zeker nie voort laatst houden want hoe weet ge dan waar uw dashboard enzo moet

dresse

Legacy Member
dueuren zijn gewoon twee groeven eh... meer moet da ni zijn.
ik ga ni zo erg in detail gaan da heel den techniek van hoe de deur opengaat ook gemoddelt is zenne :)

Holy Paladin

Legacy Member
jamar vanbinne moet is da een pak meer he, met klink en handvat en allerlei knopkes :p en als ge de stoelen kunt zien kunt ge de deur zien

dresse

Legacy Member
in de toekomst zijn er wel geen klinken meer eh :)
das allemaal stemherkenning. ge moet "jow" roepe en die deur gaat automatisch open :)

en thx desh. toch iemand die het een beetje vet vindt ipv te zeveren over allerlei pietluttigheden :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan