Archief - WIP: modelbattle > Dresse

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
going fout...

vond de vorige precies toch beter...

hmm.jpg


alsk hiermee verder ga gaak wel de sleeën wa aanpasse dat die wa meer bij het geheel passen... zijn nu ni echt aerodinamisch genoeg eh :)

Lo_fi

Legacy Member
Ik vind het niet fout gaan... is idd veel aërodynamischer (F1-body) wat dan weer vraagt om eventuele overkapping van de verbindingsstukken naar de schaatsen..

Holy Paladin

Legacy Member
kvind et véél beter, batmobile :cool:
alleen uw ruit is nogaltijd te steil imo

dresse

Legacy Member
raam lijkt misschien te stijl zonder raam erin :)
raam is just gemaatk sie:

wip6.jpg

gravendelver

Legacy Member
dresse zei:
raam lijkt misschien te stijl zonder raam erin :)
raam is just gemaatk sie:

wip6.jpg

Kvind em er al veel beter uitzien, ma plz doe da frame uit da raam :p

dresse

Legacy Member
ja, heb men zin misschien verkeerd geforumuleerd. de propellor is dus afgedankt en dit gaat in de plaats komen. ma tis nog ni deftig uitgewerkt dus daarom "kga de propellor vervangen" :)

Mistabeen

Legacy Member
zeg :p maar een klein advies, wask van u kzou die propeller bewegbaar maken, zowa zoals bij een hovercraft het systeem is, want als ge da ding echt ga vastzetten aan de rest van uw voertuig :p vrees ik ervoor dat het alleen in een rechte lijn zich gaat vooruit bewegen :) tis te hopen da er geen grote rotsen zijn of obstakels waar uw ding kan tegenvliegen :D

Holy Paladin

Legacy Member
idd goed idee, en een gedetailleerd hydraulisch beweegmechanisme is ook leuk om naar te kijken, waarom denkt ge dat mijn machien daar vol van staat :p

btw mistabeen, uw avatar is dat flamebait ofzo :)

LunchBox

Legacy Member
ge moet de propeller niet (zijdelings) beweegbaar maken maar de schaatsen.. de 'jet'-engine is enkel maar om u vooruit te stuwen, daarna moete't voertuig met hetgeen het op de grond steunt laten draaien.

dresse

Legacy Member
we zien wel.
misschien van voor nog twee stuwracketjes die stuwen naar een bepaalde richting als em moet draaien...
dacht er ook nog uitklapbare vleugels op te zetten :)

Typhon`

Legacy Member
laag is wel goed voor uwe aërodynamische brol maar is de planeet dan een vlakke ijsbaan of eerder gelijk de maan met bulten etc?

dresse

Legacy Member
de planneet zelf is vol met bulten en stuff, ma aangezien alles bevroren is en bevroren blijft is men gestopt met de wegen te asfalteren en zijn ze die gewoon uit ijs beginnen maken :). En dees is dus eerder zo'n racemachien voor op ijspistes en goeie banen...

en @demon: bij men zoektocht naar een design voor men otto hebk mij door een paar auto's laten beinvloeden waaronder ook de batmobile idd... ik had gehoopt dat het ni te hard zou opvallen :). misschien als em volledig af is da ge het minder ziet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan