Archief - Wanted: nieuwe moderator

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dJeez

Legacy Member
Dece, veel succes met eindwerk & al de rest, en we zullen u hier wel nog af en toe virtueel tegenkomen zeker :p.

xyus89

Legacy Member
pak maar ZeroGrav die zit toch altyd op dit forum.
meer dan andere.

WHiSPy

Legacy Member
Het is niet enkel tijd hebben dat geldt als criterium, hé. Daarom dat ik bepaalde kandidaturen bijvoorbeeld al niet zie zitten. (maar wie ben ik, hé) :)

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Het ga je goed Dece.

Btw, mijn vote gaat ook naar Zero. Toffe pee en rechtvaardig :)

Dece

Legacy Member
Wie van jullie is Lieven De Vleeschouwer? (ik gok op dj Trash, maarja kwestie van zeker te zijn :))

dJeez

Legacy Member
Dece zei:
Spijtig genoeg is dit geen democratie ;)
Inderdaad, hier worden enkel Chinese vrijwilligers verkozen :p.

Ik stel mij alvast geen kandidaat, 'k kan tegenwoordig zelfs met moeite OS nog modereren (gelukkig is dat eerder een low-volume forum). Hopelijk wordt de meest geschikte kandidaat weerhouden.

blaZe

Legacy Member
oprecht veel succes gewenst Dece en kan me op enkele van je punten zeker en vast vinden.
(moede u tegenwoordig verantwoorden voor usernotes?)

DJ_Trash

Legacy Member
Ik ben inderdaad Lieven De vleeschouwer, U revealed my secret identity ;)

Nocturno

Legacy Member
Niet dat ik hier veel zeg, maar toch ik check dit forum minstens 2x per dag. Ik vond dece z'n optreden altijd verantwoord! Moest ik moeten kiezen voor een opvolger zou ik kiezen voor Zero Grav. Ik denk dat hij dece z'n taak prima zal verderzetten. Bij deze heb ik weer eens iets gepost :p.

Succes met je eindwerk !

Zero Grav

Legacy Member
Of Dece nu voor iemand anders kiest of voor mij, 'k ben toch al zeer blij met jullie steun. ;-)

En Featherfoot, I'm even going out tonight! :p

*edit* Verdorie, door Whispy's reply kan ik nu mijn domme fout niet maskeren!

WHiSPy

Legacy Member
Zero Grav zei:
Of Dece nu voor iemand anders kiest of voor mij, 'k ben toch al zeer blijf met jullie steun. ;-)

En Featherfoot, I'm even going out tonight! :p

Ge weet wat 'k gisteren ook gezegd heb op irc, hé. :)

Kan er iemand verifiëren dat hij vanavond echt weg is geraakt van z'n pc?

Dark_vagabond

Legacy Member
Zero Grav for president!
hij helpt mij ook altijd op irc en zo

beware

Legacy Member
WHiSPy zei:
Ge weet wat 'k gisteren ook gezegd heb op irc, hé. :)

Kan er iemand verifiëren dat hij vanavond echt weg is geraakt van z'n pc?

hij zit NIET op irc
ma wel op msn (away) :p

*edit* de snoodaard zit wel op irc ! gecamoufleerd zonder op :unsure:

:oink:

killgore

Legacy Member
beware zei:
hij zit NIET op irc
ma wel op msn (away) :p

:oink:
em zit WEL op irc

onder nick ziggie|sociaal :p

em kon et toch nie over zen hart krijge pc af te zetten precies :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan