Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
awww come on babyLunchBox zei:we lezen: het de moderator(s) daar moeilijk gemaakt![]()
you know i love you 
Ik was u opvolger en nadien kwam bhrams er nog bij en thats itLashknife zei:Kweet niet meer wie er allemaal na mij moderator is geweest van webdesign

xyus89 zei:pak maar ZeroGrav die zit toch altyd op dit forum.
meer dan andere.


Inderdaad, hier worden enkel Chinese vrijwilligers verkozenDece zei:Spijtig genoeg is dit geen democratie![]()
.Featherfoot zei:
mede door het ontbreken van een sociaal leven bij die jongen![]()
.Zero Grav zei:Of Dece nu voor iemand anders kiest of voor mij, 'k ben toch al zeer blijf met jullie steun. ;-)
En Featherfoot, I'm even going out tonight!![]()

WHiSPy zei:Ge weet wat 'k gisteren ook gezegd heb op irc, hé.
Kan er iemand verifiëren dat hij vanavond echt weg is geraakt van z'n pc?

em zit WEL op ircbeware zei:hij zit NIET op irc
ma wel op msn (away)![]()
![]()

.