Dece
Legacy Member
Beste vrienden,
Zoals de meesten van jullie wel al opgemerkt hebben ben ik de laatste tijd niet meer echt actief op het TN.games forum, waarvoor ik zo mn redenen heb (zie post hier beneden).
Mn beslissing om op te stappen als webdesign/site-check moderator is dus eigelijk een logisch gevolg van een samenloop van bepaalde omstandigheden en ging absoluut niet over één nacht ijs!
Samen met mijn mede-moderators hebben wij besloten om een opvolger voor mij aan te duiden, welke mijn taken hier zal overnemen.
Wat verwachten wij van de nieuwe moderator?
De laatste hint die ik jullie wil meegeven, vooralleer jullie mijn mailbox zullen volproppen is misschien wel de belangrijkste:
Bezin eer ge begint: moderator zijn is meer dan wat rondhangen op et forum en wat titels aanpassen. Soms leidt het tot frustraties, soms tot voldoening, soms voelt het aan als een hobby, soms als een verplichting. Moderator ben je niet voor een maand, niet voor een half jaar, maar in principe voor een lange tijd. Stort je dus niet hals-over-kop in dit avontuur, terwijl je weet dat je de uitdaging na enkele weken al beu zult zijn.
Denk jij dat de persoon bent die mij kan vervangen? (alhoewel ik onvervangbaar ben
)
Mail dan naar [email protected] met als onderwerp kandidatuur moderatorschap: nickname en een kleine omschrijving van jezelf, je hobbies, waarom jij jezelf ziet als moderator, enz.
Geen enkele kandidatuur zal genegeerd worden en iedereen die actief bezig is met webdesign kan meedoen.
Mailen kan NIET meer.
Mvg
Dece
Zoals de meesten van jullie wel al opgemerkt hebben ben ik de laatste tijd niet meer echt actief op het TN.games forum, waarvoor ik zo mn redenen heb (zie post hier beneden).
Mn beslissing om op te stappen als webdesign/site-check moderator is dus eigelijk een logisch gevolg van een samenloop van bepaalde omstandigheden en ging absoluut niet over één nacht ijs!
Samen met mijn mede-moderators hebben wij besloten om een opvolger voor mij aan te duiden, welke mijn taken hier zal overnemen.
Wat verwachten wij van de nieuwe moderator?
- Maturiteit in doen en laten! Dit wil echter niet zeggen dat er een minimunleeftijd is, echter wel dat wij van een moderator verwachten dat hij een zekere zin van volwassenheid heeft in zijn doen en laten!
- Actief bezig zijn met het forum. oftewel minstens 1 maal per dag actief alle nieuwe topics doornemen, ook diegene die niet in jouw interesse gebied liggen, topic title's aanpassen, reacties verwijderen, enz...
- Een vrij groot verantwoordelijkheidsgevoel hebben. Je zal meedraaien in een vrij groot forum. Eventuele verkeerde beslissingen kunnen toegeven of betwistbare beslissingen moeten verantwoorden zal zeker ter sprake komen.
Verwacht je tevens maar aan een aantal pm, waarom "onschuldige" members uitleg vragen voor jouw doen of laten. - Knopen kunnen doorhakken: Geef je iemand enkel een usernote of ga je direct over tot een ban. Maw: de situatie en ernst van de zaak kunnen inschatten en aan de hand daarvan de correcte en objectieve beslissing nemen
- Objectief blijven: vriendjespolitiek is niet toegestaan. Een moderator wordt geacht om objectief te blijven.
Vb: Een vriend begint te flamen tegen het plaatselijk forum-eikeltje terwijl deze geen aanleiding gaf om te gaan flamen, maar je geeft toch het eikeltje de waarschuwing/ban want hij is toch maar het eikeltje en de ander je vriend...
De laatste hint die ik jullie wil meegeven, vooralleer jullie mijn mailbox zullen volproppen is misschien wel de belangrijkste:
Bezin eer ge begint: moderator zijn is meer dan wat rondhangen op et forum en wat titels aanpassen. Soms leidt het tot frustraties, soms tot voldoening, soms voelt het aan als een hobby, soms als een verplichting. Moderator ben je niet voor een maand, niet voor een half jaar, maar in principe voor een lange tijd. Stort je dus niet hals-over-kop in dit avontuur, terwijl je weet dat je de uitdaging na enkele weken al beu zult zijn.
Denk jij dat de persoon bent die mij kan vervangen? (alhoewel ik onvervangbaar ben
)Mail dan naar [email protected] met als onderwerp kandidatuur moderatorschap: nickname en een kleine omschrijving van jezelf, je hobbies, waarom jij jezelf ziet als moderator, enz.
Geen enkele kandidatuur zal genegeerd worden en iedereen die actief bezig is met webdesign kan meedoen.
Mailen kan NIET meer.
Mvg
Dece
.


maar toen gfx-art is ontstaan meer daar gezeten, maar bij deze wil ik wel mijn stem uitbrengen -_-