ik vind persoonlijk dat jullie een beetje aan het overdrijven zijn... jullie mogen het allemaal cool en 5315151337 vinden om notepad te gebruiken, notepad werkt gewoon niet handig voor in de coderen, scripten of dergelijke, om snel wat gegevens bij te houden of aan te passen OK...
@Waldorf: html is heel errorfriendly en het zou me verbazen moest je een half uur op de lokatie van een error zitten zoeken, een half uur om deze in orde te krijgen tot daar aan toe.
@ru`orez: eerst en vooral, ik lees jouw commentaar altijd met een gedegen interesse, maar ik had toch enkele opmerkingen:
- je gaat me echt niet wijsmaken dat jij notepad prefereert boven dreamweaver 8 of mx voor xhtml of php, asp of dergelijke...
- je essentie van het programmeren zou niet met code behind kunnen? je spreekt over ASP.NET nu ben ik daar al een tijdje mee bezig... lees er meer dan af en toe wat over... en het verbaasde me dus ook wat jij hier schreef: de essentie is leren programmeren. Persoonlijk vind ik de code behind met classes en dergelijke stukken belangrijker dan wat functies definieren zoals we in good old asp deden, het doet me dan meer denken aan VB programmeurs die VB 6 niet willen loslaten en daarom maar met VB.NET aan de slag gaan, terwijl er een taal geschreven is voor het .NET framework. Ik ken je ervaring niet maar een applicatie monitoren, loggen, connecteren met middleware, databases, laten inpassen in frameworks, ... ga je dat echt doen met je <% %> ? veel succes