Vlaams_front
Legacy Member
Kzit nu in mn eerste jaar toegepaste informatica en bij "web en officeapllicaties" moesten wij dus wat codes schrijven. Nu, op school werkt dat allemaal perfect maar als ik hier thuis een oefening wil maken luktet niet om ze na het opslaan te openen. Als ik in kladblok de volledige tekst heb geschreven kan ik het opslaan maar dan staat het in mn map als een text bestand terwijl het dus een internet-pagina zou moeten zijn, zowel alsek et al .txt bestand opsla of als "alle bestanden".
wat moet ik nog veranderen?
wat moet ik nog veranderen?

