Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.






Als ge zo een onderbelichte foto maakt en ge wilt de tweede in de reeks laten maken, dan moet ge op da knopje drukken waardoor er kans bestaat da ge botst tegen uw statief zodat ge helemaal opnieuw mag beginnenwouter_dc zei:Statief![]()
. Zelfs bij mijn Fuji ging dat automatisch 3 foto's na elkaar...Bij digicamshop gwn met de post terugsturen en die kosten zijn voor u. De rest is voor hen.matthi_182 zei:Vraagje ff tussendoor: als ge uw camera online koopt, en er aan uw camera (of lens) een defect is, kunt ge daar dan eender waar mee terecht waar ze dat merk verkopen? Of moet ge dan uw camera terugsturen naar waar ge hem gekocht hebt?