Strawberry
Legacy Member
ruis valt enkel tegen op hoge iso
bvb bij concert fotografie niet gewenst
nikon heeft het nu wel onder controle op de D300 en D3
in de toekomst ook op de D80 opvolger etc
lenzen hebben ze alletwee een ruim aanbod
nikon heeft een ok 18- 200, die van canon suckt, jammer goed voor reizen etc, er zijn ook zeiss lenzen voor de f mount (nikon).
Verschilt van lens tot lens welke goedkoper is en welke duurder per merk.
Ik vind Nikon toekomst gericht interessanter denk ik ...
maar niet zeker, ik heb canon dus don't care
maar heb vaag gevoel dat na verloop van tijd nikon de betere gaat zn
en canon bijna evengoed en goedkoper
in de 60s, 70s en 80s was het zo en het zal binnekort ook wel weer zijn
Ik hou dan ook van geschiedenis, andere mensen van financieel interessanter etc
ahja don't care kan ook zijn van niet
en moelijk is het niet
bijde toestellen zijn topcameras (D80 en 30D)
zoveel maakt de keuze nu ook weer niet uit
je zal er min of meer dezelfde fotos met maken
werken zal klein beetje anders zn ...
bvb bij concert fotografie niet gewenst
nikon heeft het nu wel onder controle op de D300 en D3
in de toekomst ook op de D80 opvolger etc
lenzen hebben ze alletwee een ruim aanbod
nikon heeft een ok 18- 200, die van canon suckt, jammer goed voor reizen etc, er zijn ook zeiss lenzen voor de f mount (nikon).
Verschilt van lens tot lens welke goedkoper is en welke duurder per merk.
Ik vind Nikon toekomst gericht interessanter denk ik ...
maar niet zeker, ik heb canon dus don't care
maar heb vaag gevoel dat na verloop van tijd nikon de betere gaat zn
en canon bijna evengoed en goedkoper
in de 60s, 70s en 80s was het zo en het zal binnekort ook wel weer zijn
Ik hou dan ook van geschiedenis, andere mensen van financieel interessanter etc
ahja don't care kan ook zijn van niet
en moelijk is het niet
bijde toestellen zijn topcameras (D80 en 30D)
zoveel maakt de keuze nu ook weer niet uit
je zal er min of meer dezelfde fotos met maken
werken zal klein beetje anders zn ...


Niets over de camera zelf bv de diameter van de lens fzo. Hoe weet ge dan welke filters ge daar kunt opsteken.
)
)