Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Floyd zei:DarkGamec, ik heb even je volledige gallerij op die site overlopen, en IK BEN FAN! Echt GEWELDIGE tekeningen!!! Vooral de potlood en pentekeningen vind ik fantastisch.. Niets dan bewondering.
Brendman, laat die tekeningen maar komen, hé.
DarkGamec zei:Nog wa schetskes. (vakantie doet altijd wonderen als het op zin om tekenen aankomt)
http://www.maj.com/gallery/crasp/Artwork/pencil6.jpg
http://www.maj.com/gallery/crasp/Artwork/pencil7.jpg
Thx voor de comment wel!
enkele opmerkingen (voor de volgende keer): zijn oor staat te hoog denk ik, en zijn kaken zijn wat te breed. Kin is wat te lang in verhouding neus/mond.
), maar de oogbol zelf lijkt me wat te plat. Misschien zou zo'n wit reflectie vlekje in zijn oog er ook wat leven in brengen.

Originally Posted by Dresse
enfin, tuurlijk dat sommige mensen er sneller met zullen weg zijn dan andere. net zoals ge aanleg kunt hebben voor sport, aanleg voor getallen kunt ge ook aanleg hebben voor het artistieke. Maar imho kan iedereen, ook mensen zonder aanleg, mits hard genoeg werken een behoorlijk niveau in tekenskills behalen... Toch zeker wat betreft het pure waarnemingstekenen...