Archief - POST: schetsen en tekeningen V4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

uniqueitem

Legacy Member
thx thx :), @ dresse k'zie eral naar uit u vorige animatie filmke was ook wel strak :)

the rabbit

Legacy Member
post

tik_tak_by_Heylen.jpg

w00tw00t

Legacy Member
dresse: Zalig. Vind echt geweldig lukken. Alleen wanneer hij te toetsen indruk lijkt het alsof hij continu op zelfde toets drukt of ge je het later aanpassen?

dresse

Legacy Member
da moest eigenlijk voorstellen dat hij wilt beginnen met het nummer te vormen, maar dat ergens iets in hem dat niet durft en hem tegenhoud... kvind het zelf ook niet geslaagd, misschien datk da nog aanpas. Tzou beter zijn als hij eerst snel een paar toetsen induwt, en naarmate hij vordert altijd meer en meer begint te trillen en trager en trager de nummers vormt... Maarja.. das zoveel werk eh :). Ik dacht, misschien werkt het op deze manier ook wel (twee tekeningen die elkaar afwisselen)... alsk het anders wil doen moetk heel da stuk animeren en zijn da nog is een 40tal tekeningen :(

w00tw00t

Legacy Member
dresse zei:
da moest eigenlijk voorstellen dat hij wilt beginnen met het nummer te vormen, maar dat ergens iets in hem dat niet durft en hem tegenhoud... kvind het zelf ook niet geslaagd, misschien datk da nog aanpas. Tzou beter zijn als hij eerst snel een paar toetsen induwt, en naarmate hij vordert altijd meer en meer begint te trillen en trager en trager de nummers vormt... Maarja.. das zoveel werk eh :). Ik dacht, misschien werkt het op deze manier ook wel (twee tekeningen die elkaar afwisselen)... alsk het anders wil doen moetk heel da stuk animeren en zijn da nog is een 40tal tekeningen :(

laat die dan mss zo 2 toetsen indrukken en dan treuzelen :p

Thorstein

Legacy Member
ik heb zo de gewoonte tekeningen te beginen met een symbool en dan blijven derondt uitwerken zonder voorstudie en puur uit het hoofd blijven shetsen zonder rekening te houden met regels of de realiteit en direct met zwarte inkt http://users.skynet.be/fa096073/k1.jpg
het ontspant me erorm zulke dingen te maken.het kan zijn dat men werk hier niet de smaak valt ik heb nooit tekenschool ofzo gedaan dus heb alles zelf moeten leren ....

http://users.skynet.be/fa096073/k2.jpg deze lukte nie goe in scanner wegens met metalic gel pens ingekleurd is

DeBuGGeR

Legacy Member
als je tekentechniek in het algemeen wat verbeterd dan kunnen dit zeer interessante werkjes worden... keep it up :niceone:

Cederzo

Legacy Member
Geïnspireerd door poker.

schoppenkaarte.jpg


Ik was aan het dromen over kaarten die tot leven kwamen, elk met hun eigen persoonlijkheid...Tot de docent me een vraag stelde in de lekker volle aula :doh:

the rabbit

Legacy Member
DeBuGGeR zei:
als je tekentechniek in het algemeen wat verbeterd dan kunnen dit zeer interessante werkjes worden... keep it up :niceone:

ja ik weet het, maar kweet ni hoe :s tips?
ik heb ook het probleem als ik iets in pen zet ( zo'n zwart stiftje van 0.4
ofzoiet) en het inscan, die lijnen zijn nooit mooi ik denk omdat ik te hard
bibber als ik da in inkt wil zetten ma kannek da bibberen voorkomen:D (want
das vreselijk ambetant:wtf: ) of me het anders inscannen? ik scan altij 400 of
600 dpi en meestal zwart wit ma bij de laatste twee in grijswaarden.

DeBuGGeR

Legacy Member
kzou gewoon zeggen, blijven oefenen das het voornaamste, probeer andere technieken uit ga het internet eens af voor tips of tutorials, kijk hoe anderen het doen en gebruik bepaald elementen ervan (nooit kopieren he :))

veel succes

Skizzy

Legacy Member
DarkGamec zei:
Geïnspireerd door poker.

schoppenkaarte.jpg


Ik was aan het dromen over kaarten die tot leven kwamen, elk met hun eigen persoonlijkheid...Tot de docent me een vraag stelde in de lekker volle aula :doh:

Very nice :). Schetsen puur als een hobby? Want volgens mij kunt ge wel wat tekenen. Love your style :)

DieselPower

Legacy Member
Skizzy zei:
Very nice :). Schetsen puur als een hobby? Want volgens mij kunt ge wel wat tekenen. Love your style :)
Nee hij verdient er zijn brood mee en kan er ook zijn vrouw en 5 kinderen mee onderhouden.

Skizzy

Legacy Member
DieselPower™ zei:
Nee hij verdient er zijn brood mee en kan er ook zijn vrouw en 5 kinderen mee onderhouden.

Ik bedoelde eigelijk of hij geen grafische richting volgt :).

Bolteh

Legacy Member
Grafische richting =/= kunnen tekenen eh.. Ik heb 6 jaar een middelbare opleiding gevolgd in het grafische, en ik denk dat ik in die 6 jaar mss maar 3 man gezien heb die goed kon tekenen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan