Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

section_00

Legacy Member
DSC_7654x.jpg

Joeri

Legacy Member
Wat probeer je nu eigenlijk te laten zien op die foto? Een deken? Een half afgesneden been?
Foto mist scherpte, artistieke kwaliteit en een onderwerp.

section_00

Legacy Member
isnt it obvious wa ik wou laten zien....
allee wa zou ik nu willen laten zien? hmmm ik denk wat gras..., ja just, twas gras da ik wou laten zien, stom dat ik nu net een foto van een paard pak... sry daarvoor


en ik weet dat de scherpte ni op de juiste plaats is
thad op campari moeten komen
maar voor een 200mm zoom uit de hand vind ik dit nog redelijk scherp
en voila de pic is aangepast... nu goed jongens

wouter_dc

Legacy Member
Redelijk scherp...

Kweetni, maar ik zie mss een tikkeltje scherpte aan de rechterkant. Maar er is absoluut niets scherp aan "Campari" of hetgeen errond.

Ook kadrage is niet alles... Maar ik merk dat je niet tegen kritiek tegen kan of hem alleszins in het belachelijke trekt. Dus ja...

section_00

Legacy Member
ik kan zeker tegen kritiek.. maar ze als de kritiek overdreven is reageer ik er wel op

wouter_dc

Legacy Member
Ik zie nergens overdreven kritiek.

Ik kan me perfect vinden in de visie van Joeri. Het is mij ook niet duidelijk wat je wou laten zien. Inderdaad mss de reclame op het deken (of de naam van het paard, whatever) OF de houding van de persoon op het paard OF het paard zelf OF ...

Blanco

Legacy Member
Mijne lieve schat (Dritzz) laat zich niet makkelijk fotograferen (wil altijd likken aan mijn lens :p, ik heb maar een 18-55mm objectief ) maar deze keer had ik hem toch liggen, al bekeek hij mij toch nog met een half oog op die tweede foto :)

Onzen_Dritzz.jpg


Onzen_Dritzz2.jpg

wouter_dc

Legacy Member
Ik verkies 2 boven 1 :) Jammer dat hoofd in 2 vrij centraal staat. Had liever de kop ietsje meer naar links gehad. Dus een stuk lijf eraf en nog 2 volledige (scherpe) pootjes in beeld :)

GenesisX

Legacy Member
Ik weet echt niet wat ik nog kan fotograferen dezer dagen. Regen, vuil, donker weer en altijd die inspiratie die achterblijft :(. Als er iemand ideeën heeft...

Babs

Legacy Member
The world is your playground :p

Kben ook begonnen met wa figuurtjes of knuffels op mijn kamer te trekken dus kijkt gewoon rond u, maakt desnoods zelf een compositie van iets, maar wees creatief :)

Der is nooit niks, zeker als ge nog maar beginnend fotograaf zijt, dan moede altijd wa experimenteren met alles.

wouter_dc

Legacy Member
Ga naar buiten met een muts, handschoenen en ne paraplu en explore alles zoals Babsie zegt, zou het zelf ook wat meer moeten doen :(

Babs

Legacy Member
Kvind helaas nie snel meer tijd om nog eens deftig foto's te gaan nemen :( Kmoet nochtans genoeg oefenen!

Mr.Pee

Legacy Member
Ik wacht altijd op mistig weer, en een waterig zonnetje, dan heb ik een perfecte egale grijs/witte achtergrond voor op mijn foto's.

Floyd

Legacy Member
En er is meer dan landschappen te fotograferen, hé. Jullie doen precies of de wereld valt stil met slecht weer, dat er opeens niets meer te fotograferen is. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan