Flipkikker
Legacy Member
General Lee zei:Tot 4 Radeon 2600 XT's 256MB, of een 8800 GT 512MB of een Quadro FX 5600 1.5GB
Hmm,
geen andere Quadro Fx's mogelijk? (kzal eigenlijk zelf es op de site zien terwijl)
Zou wel spijtig zijn, want da zijn wel dure beestjes

edit:
Damn, das gewoon onbetaalbaar voor een particulier

Als bedrijf zou ik er nog geld voor geven, omdat ik volledige betrouwbaarheid verwacht, maar zelf, das gewoon onmogelijk

500 $ bij om 4gb ram te hebben?
9000 $ voor 32 gb ???


.