killgore
Legacy Member
Emerxill zei:En zelfs daarvoor was dat een uitspraak voor mensen met een schoolse kennis van Java.
Mja, wa wilt als ze nooit verder zijn geraakt dan een GUI-ke inelkaar te boksen in Java...daar was (en is eigenlijk nog een stuk) Java niet geweldig performant nee...
algemeen zeggen "java is traag" is idd zever, maar er zijn toepassingsdomeinen (multimedia bv.) waar ik java echt niet zou aanraden hoor. Die 2 extrema worden hier te vaak gebruikt. Java is een craptaal voor sommige toepassingsdomeinen, way to go voor andere, net zoals zowat elke grotere programmeertaal.
Verder: Persoonlijk eclipse, maar dat gedraagt zich immens raar bij mij, crasht de laatste tijd nogal vaak, voert sommige operaties tergend traag uit, ... . Al 3x verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar hte blijft zo (ook javalibs al opnieuw geïnstalleerd).
Netbeans (basic java install) werkt veel vlotter. Maar zodra ik daar naar full install ga (die ik tijdelijk nodig heb voor een vak) werkt dat nog trager als die bugde eclipse... .
Sowieso heb ik netbeans van tijd tot tijd eens nodig voor j2me development enzo, das minder leuk onder eclipse
.
