ik ga deze thread sluiten, verder :
het is op dit forumonderdeel de bedoeling dat mensen die webdesigner zijn hun ontwerpen kunnen laten keuren, vragen wat mensen van hun kunnen vinden.
hieronder verstaan we dat alles wat op de website staat van de hand van de webdesigner zelf is ( uiteraard zijn hier uitzonderingen, en een kinderachtige ziel vind meteen dat een embedded youtube player dan ook een rip is, maar volwassen designers weten waar de grens ligt tussen integraten/embedden en rippen ).
Alsook zorgen zulke threads enkel voor frustratie, zeker als je dan uit de hoogte doet en laat uitblijken dat je het allemal wel kan, terwijl je niet meer deed dan een template pakken, en wat frulletjes aanpassen.
ik zie liever iemand die een lelijke website maakt, maar hem 100% zelf maakte, omdat dit nog voor aanpassing vatbaar is, en de persoon nog 'gecoached' kan worden, maw, hij kan bijleren, dat is bij een rip niet het geval omdat van creatieve inspanning geen sprake is, en dat is net het leukste deel aan webdesign, een ontwerp maken, met de uitdaging van het technisch te halen ( html, css, flash, js, ... )
Ik vind het jammer om zulke zaken te zien gebeuren, en kan je alleen maar aanmoedigen om projecten zelf op te bouwen, om een gezodn projectverloop te kunnen meemaken, en de dag waarop je deze als check post, en er positieve feedback komt DAN is dat niet alleen geweldig voor je vertrouwen, maar ook terechte bevestiging van wat je doet. een website BOUWEN.