Archief - Massage website

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DieselPower

Legacy Member
The joke is on you, good sir.

En waarom linkt uw privacy policy naar een andere webdesigner? Ge hebt er precies wel het handje naar om te rippen?

exxhal

Legacy Member
DieselPower zei:
The joke is on you, good sir.

En waarom linkt uw privacy policy naar een andere webdesigner? Ge hebt er precies wel het handje naar om te rippen?

Had je een whois gedaan dan had je ook geweten dat ze beiden van mij zijn.

En btw het is niet moeilijk om zelf een preloader te maken hoor.

Xavez

Legacy Member
exxhal zei:
P.S. Al wie dit ook kan mag mij een P.M. sturen.
Eventueel een schatting wat de vraagprijs is voor zulk "Painting by the numbers" en hoeveel tijd je hier voor nodig hebt.

WTF? Niks natuurlijk! Clown :). Maar je bent dan weer niet aan je proefstuk toe op dat vlak. Een template rippen, niet verwijzen naar de maker en daar geld voor vragen is als een cd kopiëren, zeggen dat de tracks van jou zijn en daar geld voor vragen: verachtelijk.

So sad to see that so much has changed for the lesser good since the last time I came 'round here. Als het niet vlak boven GFX-Art-Design stond was ik hier wellicht niet gepasseerd. Maar ik had eigenlijk gewoon de behoefte om even mijn mening te zeggen hierover :).

exxhal

Legacy Member
Ik heb de raw-file nog en over een uurtje ben je klaar dacht ik te lezen.
Je uur tarief voor zulks derde rang design is 20 euro.
Laat me iets weten. Niet klaar is 20 euro voor mij :lol:

virox

Legacy Member
exxhal zei:
Had je een whois gedaan dan had je ook geweten dat ze beiden van mij zijn.

En btw het is niet moeilijk om zelf een preloader te maken hoor.

Sorry maar wat zeg jij tegen je klanten? bvb je Tante Ria. Is zij op de hoogte dat ze 1 van jou een van de zovele klonen sites heeft gekregen? Allé ja ik hoop dat je klanten tenminste op de hoogte zijn dat je de sites niet zelf ontwerpt (je beweert nochtans van wel op je site) en maar templates zijn?

exxhal

Legacy Member
Xavez zei:
WTF? Niks natuurlijk! Clown :). Maar je bent dan weer niet aan je proefstuk toe op dat vlak. Een template rippen, niet verwijzen naar de maker en daar geld voor vragen is als een cd kopiëren, zeggen dat de tracks van jou zijn en daar geld voor vragen: verachtelijk.

So sad to see that so much has changed for the lesser good since the last time I came 'round here. Als het niet vlak boven GFX-Art-Design stond was ik hier wellicht niet gepasseerd. Maar ik had eigenlijk gewoon de behoefte om even mijn mening te zeggen hierover :).

Ik doe alles gratis om ervaring op te doen.

DieselPower

Legacy Member
Generische designs worden uiteindelijk toch vervangen door maatwerk. Mensen die bij prutsers zoals exxhal zijn geweest komen uiteindelijk toch bij een goed bureau terecht of halen geen meerwaarde uit hun website en kunnen het niet schelen.

exxhal

Legacy Member
virox zei:
Sorry maar wat zeg jij tegen je klanten? bvb je Tante Ria. Is zij op de hoogte dat ze 1 van jou een van de zovele klonen sites heeft gekregen? Allé ja ik hoop dat je klanten tenminste op de hoogte zijn dat je de sites niet zelf ontwerpt (je beweert nochtans van wel op je site) en maar templates zijn?

Waarom zou ik dat verzwijgen? Ze mogen nog zelf kiezen.:lol:
Maar we zijn aan het dwalen.

Moraal van het verhaal:

Hij is goed in het rippen van templates en een carrière als clown zit er ook nog in. :rofl:

exxhal

Legacy Member
DieselPower zei:
Generische designs worden uiteindelijk toch vervangen door maatwerk. Mensen die bij prutsers zoals exxhal zijn geweest komen uiteindelijk toch bij een goed bureau terecht of halen geen meerwaarde uit hun website en kunnen het niet schelen.

Ik heb de link niet meer maar ze had al een website gekocht bij iemand met een cms systeem voor veel geld en duidelijk geript in haar achterzak.:p

design1

Legacy Member
Zeg in het vervolg dat je een template gebruikt!!!
Andere mensen steken veel werk in het creëren van een goede, mooie website.

Naar mijn mening kan je voor een massage salon met html en css hele mooie dingen maken! Aan u website ergert mij wel de hover functies van de links in het flash gedeelte.

Van het kennis gedeelte ken ik zelf flash niet, ben daar wel in geïntereseerd maar het komt er voorlopig niet van. Hou me nog volop bezig met andere zaken. Maar voor de rest kan ik wel zeggen dat ik kennis heb met html,css,php,mysql,zoekmachineoptimalisatie,foto bewerking.

Een template kopen en gebruiken kunnen velen maar stel dat je er meerdere massage salons zijn met hetzelfde template? Toch irritant? (Ik vin dit wel een groot nadeel aan een template)

exxhal

Legacy Member
virox zei:
welke ervaringen heb je met die template opgedaan? :wtf: Ik kan een button vervangen?

1)tante Ria overtuigen met jouw in zee te gaan.
2)Waar maken wat je belooft in de overeenkomst.
3)Dat een template aanpassen aan de noden van tante Ria niet altijd even evident is.

b0rt

Legacy Member
exxhal zei:
Ik heb de raw-file nog en over een uurtje ben je klaar dacht ik te lezen.
Je uur tarief voor zulks derde rang design is 20 euro.
Laat me iets weten. Niet klaar is 20 euro voor mij :lol:
Waar hebt ge het in hemelsnaam over?

`SeriOUs

Legacy Member
Feit is wel dat het internet groot is. En mensen er niet veel om geven hoe 'uniek' hun site is. Ze willen éérst functionaliteit, bruikbaarheid & goed design.

Als je een template koopt, en deze vervangt, is daar geen schande in. Geef de klant wel de uitleg dat je een template gebruikt, en dat dit veel kosten bespaart.
Je moet ook geen links naar de originele template zetten op de site. Je betaalt 60EUR om dat niet te hoeven doen.
Wat je WEL moet doen is, als je je website door 'professionals' laat checken, even melden dat het een template is. Had je dat gedaan, zat je nu niet met 'professionals' die op je zitten te kakken.

adrianhates

Legacy Member
Waarom wordt hier eigenlijk nog gezeverd?
Exxhal , ik geloof er niks van dat gij werkt voor de verniet want ge maakt gratis offertes aan? Voor wat? " Ja meneer uw site zal ongeveer 0 euro kosten "?

Je moet voor te beginnen al nen BTW nummer hebben als ge wilt factureren

Sluit deze topic toch , er worden geen templates gekeurd zoals duidelijk omschreven in de regels en da lokt alleen maar wederkerend geflame uit

adrianhates

Legacy Member
man gij hebt echt geen recht van spreken hier he
op uw "bedrijf website" in de footer


Copyright © 2008 BusinessCompany.
All Rights Reserved.
Privacy Policy / Terms of Use

GIJ BENT 1 EN AL TEMPLATE MAN EN VERDIENT HET NIET OM OP DIT FORUM ONDERDEEL TE MOGEN POSTEN!

adrianhates

Legacy Member
en ja als ge het veranderd moet ge ineens ook er is 2009 zette ;)

`SeriOUs

Legacy Member
adrianhates zei:
man gij hebt echt geen recht van spreken hier he
op uw "bedrijf website" in de footer


Copyright © 2008 BusinessCompany.
All Rights Reserved.
Privacy Policy / Terms of Use

GIJ BENT 1 EN AL TEMPLATE MAN EN VERDIENT HET NIET OM OP DIT FORUM ONDERDEEL TE MOGEN POSTEN!
Ja, de brandstapel op met hem! :unsure: Chillax.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan