1)Ik durf zeker zeggen dat je geen beginner bent als je van het origineel het afgewerkt product kan maken. Ik bedoel als je niet weet hoe het werkt dan loopt het zeker slecht af.
2)Anders had iedereen voor 50 euro wel iets moois gemaakt en hebben webdesigners voor de kleine kmo geen werk meer.
3)Het is een leuke basis geweest wat heel wat tijd dus geld heeft bespaart meer niet.
4)Het logo is door een buiten firma gemaakt (maar dat heb je toch niet terug gevonden)
Als je dus gaat kijken naar wat er nog origineel overblijft is het de button animatie in de header en de animatie op de foto's in de header, al de rest is aangepast en dus niet meer origineel, als jij dan nog over een template spreekt nou goed dan. Ieder zijn mening natuurlijk maar dan ken ik wel betere voorbeelden welke ik dan niet heb gepost.
Waar ligt de grens?
Maw: Het zijn jouw woorden dat ik niet kan wat andere eventueel hadden gedacht dat ik kon.