Archief - Massage website

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exxhal

Legacy Member
Hoi, iedereen.

Ik laat nog eens mijn website keuren door de pro's.

Het betreft een massage en wellness lounge te Brasschaat.
Ik hoop dat ik mijn Tante Ria niet teleurstel hier.

Massage Brasschaat:niceone:

b0rt

Legacy Member
Flash voor een frikkin' massagesite? Dat heeft echt totaal geen nut.
En uw menu is gigantisch groot, ik moet scrollen vooraleer ik alleen nog maar de titel van de content kan zien.
+ spaties en hoofdletters in uw adres -> niet doen

Gamefactor

Legacy Member
Opmerking hierboven zijn terecht, maar al bij al vind ik het geen slecht design.

Je menu wat verkleinen zou het al veel mooier maken...

exxhal

Legacy Member
Unlimited4s zei:
Flash voor een frikkin' massagesite? Dat heeft echt totaal geen nut.
En uw menu is gigantisch groot, ik moet scrollen vooraleer ik alleen nog maar de titel van de content kan zien.
+ spaties en hoofdletters in uw adres -> niet doen

Kan je mij eventueel wat meer uitleg geven, waarom ik geen spaties en hoofdletters in mijn adres kan gebruiken ?

KoenDK

Legacy Member
bij IEDERE link is 80% van mijn pagina diezelfde banner animatie? :eek: ge moet steeds naar beneden scrollen, niet handig!

gebruik dat 1 keer als homepage, maar niet bij iedere link hé,
om de (eerste) content te zien moet ik steeds naar beneden scrollen

Marcooo

Legacy Member
Ik vind het mooi.

Alleen snap ik niet echt waarom uw flashheader de hele tijd opnieuw laad als het toch telkens de zelfde img is?
Het flash is er een beetje overbodig aan, zonder zou nog steeds aantrekkelijk zijn.

DJ_ILLEGAL

Legacy Member
ik vind het mooi, alleen vind ik het niet functioneel,
wie gaat er het meest naar massage en wellnesstoestanden, de nogal oudere generatie, zijn deze zo geintresseerd in computers? hebben zijn een 22inch scherm thuis want geef toe je menu is ERG groot, bijna een halve pagina aan menu,

dus ik zou rekeninghouden met de resolutie van de meeste gebruikers (kan je perfect wel ergens opzoeken )

alsook elke keer ze een link klikken moet die volledige menu + animatie laten

ik zou als je dan zo een menu hebt je site volledig flash doen, laad je het maar 1 en krijg je niet telkens dezelfde animatie te zien.

UnD3RD0G

Legacy Member
mooie site... moest het geen template zijn die je gekocht/geripped hebt...

jammerlijk dat je met zoiets durft komen showen...
dit schept een totaal verkeerd beeld naar mensen van wat jij daarwerkelijk kan, en is het duidelijk vermeld in de regels dat zulks niet toegelaten word.

Website Template #21701 by Delta
(zelfs schaamteloos de images en al laten staan.. :) )

*infraction given*

exxhal

Legacy Member
1)Ik durf zeker zeggen dat je geen beginner bent als je van het origineel het afgewerkt product kan maken. Ik bedoel als je niet weet hoe het werkt dan loopt het zeker slecht af.

2)Anders had iedereen voor 50 euro wel iets moois gemaakt en hebben webdesigners voor de kleine kmo geen werk meer.

3)Het is een leuke basis geweest wat heel wat tijd dus geld heeft bespaart meer niet.

4)Het logo is door een buiten firma gemaakt (maar dat heb je toch niet terug gevonden)

Als je dus gaat kijken naar wat er nog origineel overblijft is het de button animatie in de header en de animatie op de foto's in de header, al de rest is aangepast en dus niet meer origineel, als jij dan nog over een template spreekt nou goed dan. Ieder zijn mening natuurlijk maar dan ken ik wel betere voorbeelden welke ik dan niet heb gepost.

Waar ligt de grens?

Maw: Het zijn jouw woorden dat ik niet kan wat andere eventueel hadden gedacht dat ik kon.:crazy:

exxhal

Legacy Member
Ik heb het bewust niet aangepast, de meeste zitten toch met minstens een 19' en de prijzen zijn nu de dag van vandaag nu ook dat niet meer, voor een 150 euro koop je nu al een 20-22'
Laat de gebruiker maar denken dat ze een verouderd systeem hebben.
Vista werkt ook op 2gig intern maar 4 is beter....

Indien er een mobiele versie gewenst was had deze er wel bij geweest :lol:

DJ_ILLEGAL zei:
ik vind het mooi, alleen vind ik het niet functioneel,
wie gaat er het meest naar massage en wellnesstoestanden, de nogal oudere generatie, zijn deze zo geintresseerd in computers? hebben zijn een 22inch scherm thuis want geef toe je menu is ERG groot, bijna een halve pagina aan menu,

dus ik zou rekeninghouden met de resolutie van de meeste gebruikers (kan je perfect wel ergens opzoeken )

alsook elke keer ze een link klikken moet die volledige menu + animatie laten

ik zou als je dan zo een menu hebt je site volledig flash doen, laad je het maar 1 en krijg je niet telkens dezelfde animatie te zien.

exxhal

Legacy Member
Daar zit wel iets in, ik had daar beter voor de html versie gekozen.
Het button effect valt dan wel weg.
Je moet wel toegeven dat de pagina met flash de tweede keer sneller laad.
2 sec op een 4Mb.lijn. vermits het nu ook weer niet zo'n complex flash gebeuren is.

marinho zei:
Ik vind het mooi.

Alleen snap ik niet echt waarom uw flashheader de hele tijd opnieuw laad als het toch telkens de zelfde img is?
Het flash is er een beetje overbodig aan, zonder zou nog steeds aantrekkelijk zijn.

virox

Legacy Member
exxhal zei:
1)Ik durf zeker zeggen dat je geen beginner bent als je van het origineel het afgewerkt product kan maken. Ik bedoel als je niet weet hoe het werkt dan loopt het zeker slecht af.

2)Anders had iedereen voor 50 euro wel iets moois gemaakt en hebben webdesigners voor de kleine kmo geen werk meer.

3)Het is een leuke basis geweest wat heel wat tijd dus geld heeft bespaart meer niet.

4)Het logo is door een buiten firma gemaakt (maar dat heb je toch niet terug gevonden)

Als je dus gaat kijken naar wat er nog origineel overblijft is het de button animatie in de header en de animatie op de foto's in de header, al de rest is aangepast en dus niet meer origineel, als jij dan nog over een template spreekt nou goed dan. Ieder zijn mening natuurlijk maar dan ken ik wel betere voorbeelden welke ik dan niet heb gepost.

Waar ligt de grens?

Maw: Het zijn jouw woorden dat ik niet kan wat andere eventueel hadden gedacht dat ik kon.:crazy:

Maar je komt hier iets showen dat helemaal nie door jou gemaakt is. Iedereen krijgt een verkeerde perceptie van je vaardigheden "Painting by the numbers" kan iedereen.

exxhal

Legacy Member
virox zei:
Maar je komt hier iets showen dat helemaal nie door jou gemaakt is. Iedereen krijgt een verkeerde perceptie van je vaardigheden "Painting by the numbers" kan iedereen.

Niet helemaal is correct, dan stel ik de vraag : Als je een button upload en deze gebruikt in je website, is er dan sprake van "verkeerde perceptie".
Volgens u wel vermits de website nie helemaal door de webdesigner is gemaakt.

Alles wat daar op de website staat kan ik zonder probleem maken, anders zou ik zelf verlegen zijn.
Het lijkt een grijze zone te zijn, dus ja waar ligt de lijn dan.
Website's welke 100% door dezelfde pers. zijn gemaakt lijken mij zeldzaam.
Het is ook bijna onmogelijk om overal goed in te zijn.

Ook de perceptie van de vaardigheden is een ruim begrip.
Ik bezit dus duidelijk wel over de vaardigheden om een product te leveren al dan niet met samenwerking van derde waar de klant 'tante Ria' tevreden over is.

Maar ik bezit ook duidelijk (nog)niet over de vaardigheden om een hoogstaand grafisch gedeelte te leveren of tijd nog ervaring en materiaal heb om zelf foto's professioneel te nemen.

P.S. Al wie dit ook kan mag mij een P.M. sturen.
Eventueel een schatting wat de vraagprijs is voor zulk "Painting by the numbers" en hoeveel tijd je hier voor nodig hebt.

Kennis Flash.
Kennis html en CSS.
Kennis PHP.
Kennis msql.
Kennis SEO.
Kennis foto bewerking.

b0rt

Legacy Member
Het is gewoon identiek hetzelfde als de template met een paar kleine aanpassingen als het logo veranderen, kleurtjes aanpassen en een aantal icoontjes vervangen.

DieselPower

Legacy Member
De tijd dat websites bestonden uit losse flash buttons e.d. is al lang voorbij en zelfs dan zouden er credits gegeven moeten worden naar wie de buttons gemaakt heeft. Ik maak persoonlijk zelf mijn websites van scratch en ik denk de rest hier ook. Er is helemaal geen grijze zone, ge ript want ge laat andere mensen hun werk zien alsof het van uw eigen is, dus zonder credits te vermelden of zelfs te vermelden in de intieiele post.

Wield the banninghammer I say.

exxhal

Legacy Member
Unlimited4s zei:
Het is gewoon identiek hetzelfde als de template met een paar kleine aanpassingen als het logo veranderen, kleurtjes aanpassen en een aantal icoontjes vervangen.

Blijkbaar nog niet veel met een template gewerkt.:lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan